Gå til innhold

Ferdig med The unit trenger ny serie, tenker litt på The Shield, er det bra?

Anbefalte innlegg

Hei, har nettopp sitt ferdigt The unit og synes det er dårligt at dei ikkje lager sesong 5. Serien er jo genial, eg har hvertfall signa underskrift kampanje og posta på CBS forumet og håper på det beste.

Eg leitet etter serie som hadde samme personer involvert som i the unit, fant ingen fra skuespillerene(untatt Dennis som spilte i 24, men det har eg jo sitt) Men såg at Han som står bak heile greie også står bak "The Shield" Er det ein bra serie for ein som likte The Unit godt, har hørt masse bra om det. Vil berre spøre her før eg eventuelt begynner å sjå det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du kan trygt se the shield, det er en helt fantastisk serie som jeg DIGGA 100%, meget sterk serie... er faktisk en av de beste jeg har sett noen gang. Skal se den om igjen engang snart tenkte jeg, om du ikke har sett den så er det den neste serien du bare MÅ se :p

edit ; ser du er 24 fan , so im I :p 24 topper alle lister hos meg, beste serien ever! men the shield ligger like etter hos meg så vil tro the shield kan passe deg godt

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar
du kan trygt se the shield, det er en helt fantastisk serie som jeg DIGGA 100%, meget sterk serie... er faktisk en av de beste jeg har sett noen gang. Skal se den om igjen engang snart tenkte jeg, om du ikke har sett den så er det den neste serien du bare MÅ se :p

edit ; ser du er 24 fan , so im I :p 24 topper alle lister hos meg, beste serien ever! men the shield ligger like etter hos meg så vil tro the shield kan passe deg godt

Skal sjå sesong 1 av the shield, håper det faller i smak :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...