michael691 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Har en altietboks fra EB som er koblet til en trådløs Dlink DIR-635. Før fikk jeg ca 500 kB/s. Nå får jeg rundt 10-100. Og det er ekstremt lite. Upload får jeg 980 kB/s. Jeg har åpnet porter hos dlinken. Men vet ikke hvordan i EB boksen. Har prøvd å gå fra µtorrent 2.0 til 1.8 men det funket heller ikke. Jeg har satt upload speed riktig i µtorrent også. Er det andre som har samme problem? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ring EB, og be de sette hjemmesentralen din i bridge-mode. Så vil DIR-635'en stå for oppkoblingen, og du trenger kun å åpne porter i den. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Får å åpne portene på altiboks boksen logger du deg på nettsidene til leverandøren din og åpner portene derfra. Etter du har gjort det restarter du hjemme sentralen. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Gå inn på kundesiden og sett IP-en til routeren din i DMZ, da vil alt gå til routeren din. Dog bør du sette fast IP på routeren så adressen ikke forandrer seg. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Gå inn på kundesiden og sett IP-en til routeren din i DMZ, da vil alt gå til routeren din. Dog bør du sette fast IP på routeren så adressen ikke forandrer seg. Skal han først gjøre det, blir det mer stabilt om routeren står i bridge-mode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå