theriksen Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Trær. En kald vinterdag i romjulen var det tur ut i snøen da en samling trær åpenbarte seg på et jorde. Etter litt småarbeid med råfilen fjernet jeg litt skarphet hist og pist og endte opp med et resultat som jeg er mer eller mindre fornøyd. Godt nytt år! Endret 1. januar 2010 av theriksen Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Smakfull minimalisme. Men signaturen blir en grotesk kontrast til det hele... Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Utrolig flott, men fjern signaturen. Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Mye stemning her. Bildet falt i smak hos meg, men jeg synes trærne blir litt "softe/uklare" i kantene? Jeg skal ikke påstå at bakgrunnen er redigert bort (ikke noe galt med det), men det ser sånn ut for meg. Det "ødelegger" litt... Lenke til kommentar
telealf Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg syntes dette var usedvanlig vellykket. For meg så er dette et eksempel på etterbehandling som funker. Det eneste som ødelegger er signaturen som burde ha vært mye mindre og helst noe transparent. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Flott bilde! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Slenger meg på resten her. Godt bilde, men signaturen... Lenke til kommentar
theriksen Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Takk for kommentarer og kritikk så langt. Signaturen er naturligvis utelatt på print og i versjoner med større oppløsning. ...men jeg synes trærne blir litt "softe/uklare" i kantene? Jeg skal ikke påstå at bakgrunnen er redigert bort (ikke noe galt med det), men det ser sånn ut for meg. Trærne er blitt gjort mer uskarpe i etterbehandlingen med vilje for å skape den spesielle atmosfæren, bakgrunnen er som den var på opptaksstedet, dog er kontrastene justert en liten smule gjennom kurververktøyet. Godt å høre at du likte det. Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Trærne er blitt gjort mer uskarpe i etterbehandlingen med vilje for å skape den spesielle atmosfæren, bakgrunnen er som den var på opptaksstedet, dog er kontrastene justert en liten smule gjennom kurververktøyet. Godt å høre at du likte det. Som sagt er bildet flott, og det er mulig at jeg mistet effekten ved at bildet var veldig lite på laptopen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå