Gå til innhold

prison break, noen som vet noe om 5...?

rubbels94

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svaret på det blir "Nei" (merk "")

Det er ingen planer om ny PB sesong, men personene bak er heller ikke imot en ny sesong. Om et Tv-selskap som Fox ønsker en sesong eller to-tre til, har ikke produseren, skribentene og alle de andre i teamet problemer med å lage nye Prison Break sesonger.

Lenke til kommentar

uff, så dumt... savner virkelig prison break. ideene i trailerne er ikke så dumme da, syntes de kunne fortsatt å lage nye sesonger, tror ikke akkurat at de ville tapt penger på det!!

24 og lost får nye sesonger. da kan jammen meg prison break også få det!! eller?

Lenke til kommentar

Jeg får selv nyhetsbrev på e-post om kommende serier. Jeg har ikke sett noe til at de har nevnt ny sesong Prison Break i år. Derimot om du liker 24, så starter første episode av den nye sesongen Søndag 17.01.2010 og ny episode Mandag 18.01.2010. Videre en epsiode hver mandag. Husker ikke oppsettet, men om jeg ikke tar feil så vil de sende to episoder på Søndag og en på Mandag. Når og om 24 vil bli vist på en Norsk TV-kanal vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Ikke les spoilerteksten om du ikke har sett alle sesongene.

Michael Scofield er død, the company er nede og generalen er henrettet. Hva skulle da en sesong 5 handle om?

Prison Break er sammen med The Wire min favorittserie forresten :)

Lenke til kommentar

gå på youtube og søk etter: prison break season 5 trailer

Det er fan-made videoer, og det er ganske bra forslag til hva sesong 5 kunne handlet om. for eksempel at michael måtte "stage" døden sin for å beskytte familien sin, eller no sånt no!

mvh

rubbels94

Lenke til kommentar

Hvis du har sett det samme som meg, husker du sikkert også at vi aldri fikk se Michaels døde kropp. De fikk han jo ikke med seg fra der han døde, og siden de måtte rømme landet er det lite sannsynlig at han er begravet der gravsteinen hans står _uansett_.

Sier ikke at det er sannsynlig, sier ikke at Michael er i live, men påpeker bare at DERSOM seriskaperne vil, så kan de hente tilbake Prison Break for en femte sesong. De kan ha latt Michael på mirakuløst vis ha overlevd, og at han i stedet ble fanget og innsatt igjen. Generalen er død, men hva har det å si? Man kan alltids trekke fram andre skurker. T-Bag kan havne på frifot igjen, Christina Scofield kan også ved et mirakel ha overlevd, og vende tilbake. Mye som kan skje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...