Meh. Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Ikke akkurat viktig for modden, men som sagt; bilder av HW blir man aldri lei av Enig i det! Flott hovedkort, ja, men northbridge-kjøleren er ganske spesiell Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Joda, den er spesiell. Som sagt, den er grei, men ikke nydelig. Forhåpentligvis er det ikke der oppmerksomheten havner Edit: Fjerna dobbelpost. Endret 14. januar 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Da var HTPC-kasse, hovedkort og grafikkort bestillt. Dustin Home bidro med et Sapphire HD4350. Takker og bukker for dette. Alt ble bestillt hos DustinHome. Ikke utelukkende på grunn av sponsen, men på grunn av gode priser, godt utvalg og ikke minst en fantastisk service For ungfolene er det jo gratis frakt også, så der er det jo endel å hente. Takker også KongKake for hjelp med SATA-kabler! Settes pris på. Kommer tilbake med mer! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Kablene kom i dag altså? Læckert. Btw, god erfaring med Dustin altså? Blir mer og mer fristet til å bruke den butikken neste gang jeg skal kjøpe HW. Endret 16. januar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Veldig god erfaring. Til og med varer som ikke er på lager kommer jævla raskt. For å si det sånn; de er suverent best på de områdene jeg setter høyest, nemlig service og pris Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 For ungfolene er det jo gratis frakt også, så der er det jo endel å hente. Er det gratis frakt når man handler på Dustin.no ? :O Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 For studenter ja. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) For studenter ja. Kult, samme hva man bestiller ? Edit: fikk svar på hjemmesiden dems Endret 15. januar 2010 av HansiFansi Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 of topix. flere trøndere her? reagerte på at det ble skrevet "læckert" og ungfolene" Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Veldig god erfaring. Til og med varer som ikke er på lager kommer jævla raskt. For å si det sånn; de er suverent best på de områdene jeg setter høyest, nemlig service og pris Læckert! Da blir Dustin neste nettbutikk jeg bruker til HW. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 of topix.flere trøndere her? reagerte på at det ble skrevet "læckert" og ungfolene" Jeg er hardbarka nordlending, og det er vel ingen dialekt som er så skøy å imitere som trønder? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Er østlending jeg. Bruker fortsatt "læckert". Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 ja nordlenningan hi ganske rå dialekt Også kan dere mange banneord, selv om trønderne ikke er så verst heller da Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Haha, banneord ja. Det går liksom inn i daglig tale uten at man tenker over det. Må virkelig tenke meg om når jeg er sørpå, da jeg har opplevd at folk finner det litt støtende Nå har jeg besitllt MDF, så det blir snart update Tror jeg har fått en pakke eller to idag også, så det blir finfint. Skal få bestillt en SSD og hovedkortbrett nå også. Hva tror dere om disk i HTPC'en? Jeg tenker at det kanskje kan være OK med litt lagringsplass også, som en slags buffer. Tenkte å kjøpe en 160 2,5" disk kanskje, og kun kjøre SSD i arbeidsstasjonen. Og hva tror dere i filserveren? Er det best å kjøre OS osv fra en egen disk (10GB-type), eller bare partisjonere? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg ser ingen grunn til å ha egen disk på OS så fremt man ikke kjører SSD/raptor.. Bruker du vanlige harddisker ellers, kan du bruke dette til både lagring og OS.. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Tror jeg selger Raptoren. Den kan jeg få litt for, og jeg setter lagringsplass foran ytelse på dette punktet. Da blir det vel en partisjon av en eller annen disk Skal også få tak i en liten disk som buffer i arbeidsstasjonen. Veldig greit å ha litt umiddelbart tilgjengelig. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Må følge med på denne gitt, skal jo snart åpne min egen arbeidslogg. Gleder meg til å se resultatet Wiki. Lenke til kommentar
BAT Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Riktig det. Kommer til å bruke en E6600, og den er ikke spesielt varm. Så den klarer seg nesten passivt, men må ha en liten vifte. Har kjøpt endel viftekontrollere fra DX nå, så får se hvordan det blir Hvis man har en god og stille kabinettvifte så er f.eks. Scythe Ninja Mini rev.B uten vifte en god løsning. Denne går ned i de fleste HTPC kabinettene. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Wiki, du skulle ikke prøvd deg på en slik kjøler på HTPC'en? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg har fått litt spons fra Noctua, så det blir en kjøler fra dem. De har en som etter hva jeg ser, akkurat passer. Kommer tilbake med mer. Har også fått MDF i hus, så blir vel update idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå