Gå til innhold

Kommentartråd: Prosjekt Renaissance


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tenkt litt på HDD-fester. Å kjøpe racks fra feks Lian Li er det mest fristende, men det blir dyrt. De er 15cm høye, og da jeg har 70cm å gå på, vil det tilsvare 6 slike. Det har jeg ikke råd til.

 

Jeg lurer derfor litt på om ikke jeg bare skal kjøpe to metallplater, og bore hull i dem, for å sette dem på hver side. Det kan til og med bli seende bedre ut enn å stable LianLi-racks oppå hverandre. Hva tror dere?

Lenke til kommentar

Paypal funker gull da. Der kan du overføre til en konto, så du trenger ikke kort med kortnummer heller :) Jeg satser på harddiskbur i tre.

 

Mål på platene gir, Front/Bak 70x23, Bunn/Topp 55x25, Bak 70x55. Så det blir mer enn nok MDF igjen fra en standard plate.

 

Ellers har jeg satt opp et foreløpig oppsett til HTPC'en. Har CPU og Minne, men hvis jeg får tak i noe bedre egnet ved å selge minnet (ganske dyre brikker), så gjør jeg det.

 

https://prisguiden.no/profil/lister/110802

Lenke til kommentar
Paypal funker gull da. Der kan du overføre til en konto, så du trenger ikke kort med kortnummer heller :) Jeg satser på harddiskbur i tre.

 

Mål på platene gir, Front/Bak 70x23, Bunn/Topp 55x25, Bak 70x55. Så det blir mer enn nok MDF igjen fra en standard plate.

 

Resten av PayPal-praten burde gå i PayPal-tråden...

 

Er det ikke noe rart med de målene? To forskjellige bak-plater, og snodige mål...

 

Hvilke tykkelse er det på MDF-en du skal bruke? 1,6 cm?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...