Eirik Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Kommer til å bruke LP-freezern i HTPC'en uansett Jeg tror den skal klare å holde e6600 passivt, med litt gjennomstrømning. Med et skikkelig skjermkort kan jeg jo klokke den litt ned også Disse viftestyringene http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5986 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Skal du modde fjerne "dekselet" for å bruke selve styringen for seg? Det tror jeg i hvert fall jeg hadde gjort. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Får se når jeg mottar Hadde vært artig å fått dem stikkende opp av toppen eller noe sånt. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hadde vært artig å fått dem stikkende opp av toppen eller noe sånt. Enig i det! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Har tenkt litt på HDD-fester. Å kjøpe racks fra feks Lian Li er det mest fristende, men det blir dyrt. De er 15cm høye, og da jeg har 70cm å gå på, vil det tilsvare 6 slike. Det har jeg ikke råd til. Jeg lurer derfor litt på om ikke jeg bare skal kjøpe to metallplater, og bore hull i dem, for å sette dem på hver side. Det kan til og med bli seende bedre ut enn å stable LianLi-racks oppå hverandre. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Metallplater er nok det enkleste, men siden kabinettet skal være i MDF (om jeg husker riktig), ville det sett finest ut med MDF-/tre-fester til harddiskene, etter min mening. Endret 10. januar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Jo, ja, du sier noe. Får se hvor mye MDF det blir igjen, så tar jeg det derfra Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jo, ja, du sier noe. Får se hvor mye MDF det blir igjen, så tar jeg det derfra Jeg tror i hvert fall jeg ville gjort det. Det trenger ikke nødvendigvis ta så alt for lang tid å lage heller Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Nei, og er mye morsommere og mer originalt Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hvis du bruker metal plater, så burde du stjele måten antec gjorde det i P182. Borr litt store hull slik at du kan bruke gummien og skruene som følgte med Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 hvordan betales det på dealextreme? ble fristet til de billige viftestyringen, men betaler kun kontant! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 PayPal brukes på DealExtreme. Skal du betale kontant/postordre er ikke bestilling via utenlandske nettsider noe for deg. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Paypal funker gull da. Der kan du overføre til en konto, så du trenger ikke kort med kortnummer heller Jeg satser på harddiskbur i tre. Mål på platene gir, Front/Bak 70x23, Bunn/Topp 55x25, Bak 70x55. Så det blir mer enn nok MDF igjen fra en standard plate. Ellers har jeg satt opp et foreløpig oppsett til HTPC'en. Har CPU og Minne, men hvis jeg får tak i noe bedre egnet ved å selge minnet (ganske dyre brikker), så gjør jeg det. https://prisguiden.no/profil/lister/110802 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Paypal funker gull da. Der kan du overføre til en konto, så du trenger ikke kort med kortnummer heller Jeg satser på harddiskbur i tre. Mål på platene gir, Front/Bak 70x23, Bunn/Topp 55x25, Bak 70x55. Så det blir mer enn nok MDF igjen fra en standard plate. Resten av PayPal-praten burde gå i PayPal-tråden... Er det ikke noe rart med de målene? To forskjellige bak-plater, og snodige mål... Hvilke tykkelse er det på MDF-en du skal bruke? 1,6 cm? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Den ene bakplaten på 70x55 er liksom baksiden, og ikke veggen hvor kontakter og slikt kommer på. Skjønner? Og grunnen til at jeg har 23cm på front/bak er at jeg ønsker at top og bunn skal stikke litt ut, for å gjøre motering av dør enklere Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Skjønner? Jepp! Var vel mest det med at du kalte begge deler for bakplate selv om den ene på en måle blir en sideplate, regner jeg med Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Ja Latterlig formulering Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hvis du er interesert og betaler frakten, kan du få en E5300 av meg. Har også et 4GB sett til en billig penge Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hvis du er interesert og betaler frakten, kan du få en E5300 av meg. Har også et 4GB sett til en billig penge Om han ikke er interessert, er i hvert fall jeg det! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Burde kanskje tatt den der på PM når jeg tenker meg om Får se hva peders sier først, så kan vi snakke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå