Eirik Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Oppdatering #15 SSD og fylling Det begynner å gå mot slutten folkens. Nest siste update for denne gang Endret 29. mars 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hvorfor ikke hive SSD'en sammen med evt andre harrdisker i et harddiskbur? (renger med at du skal bruke buret nederst? fulgte ihvertfall med fester fra 2,5 til 3,5" med min intel ssd :] Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Har ikke andre disker tilkoblet atm. De som skal i har strikkoppheng. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Ble bra dette Wiki! Men ser ut som du har tropisk nektar i systemet da, og ikke vann. Og hvor er SATA-kablene du fikk fra meg forresten, ser dem jo ikke? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Mhm, fargen på vesken var ikke så kul, hadde vært fetere med en blank veske med et lite hint ar orange i :] Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Veldig fin oppdatering! Jeg misunner SSD-en din! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 Fargen ser langt gulere ut på bildene enn det gjør i virkeligheten Skal få peist ut noen bedre bilder. Kongen: Jeg er en mester i å skjule kabler Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Ser det. Hadde håpet på å få se mine gamle kabler jeg. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Fett prosjekt! til viftetesten kan du ikke bruke et rør som står i en vinkel hvor det er en bordtennisball inni. og så får du vifta til å blåse inn i røret, da får du jo målt hvilken vifte som flytter mest luft. men skal du få det ut i en måleenhet vet jeg ikke hvordan det kan gjøres da Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hvordan går det med server-kabinettet? Har du fått satt inn hovedkortbrett osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå