hanbjo Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Litt kjipt det med bildene Wiki. Hadde tenkt å se gjennom prosjektet en gang til tidligere i dag da alle bildene var byttet ut med photobuckets nydelige logo/reklame greie. Hva må du egentlig gjøre for å "få dem tilbake"? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Er bare å kjøpe Pro versjonen eller bruke en annen konto/bildehost. Anbefaler deg å bruke forumets egen opplagtings tjeneste Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Anbefaler deg å bruke forumets egen opplagtings tjeneste Vil tro han har fylt sin kvote med plass på forumet? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Skal litt til å fylle 1 GB men bilder opplatinger, men det kan jo hende. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Kunne ikke de snille moderatorene på forumet gi en større kvote til slike venner av forumet som Wikipedersen, han er jo en av de som holder skikkelig liv i Prosjekt-trådene Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Du skal vel ikke ha deg ny strømforsyning i anledning oppussingen av arbeidsstasjonen? Her er i hvert fall et forslag til en som passer med tanke på fargevalget ditt http://www.dustinhome.no/pd_5010367455.aspx?csref=Pricecompare_prisguide_1190 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Den der var litt harry. Men fargene var fete. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Hehe, den er jo litt snasn. Men TX'en holder i massevis, og har oransje/svart tema uansett Skal få fiksa opplastningstrøbbelet etterhvert. Er litt greiere med PhotoBucket syns jeg Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Ja, Photobucket er bra, om man ser bort i fra den der sperra. Kanskje jeg skal betale litt for det? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Sånn, nå skulle bilder være oppe igjen. Kosta 3 dollar for en måned med Pro-account, så da får jeg litt tid på å fikse det. Er vel 15-16 kroner, så det er jo ikke allverden Har fått montert slanger og litt hardware i kassa nå, så update i morgen Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Sånn, nå skulle bilder være oppe igjen. På grunn av spoilerne vises ingen av bildene, bortsett fra sponsor-logoene Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Nice med update i morgen. Men du burde fikse spoilerene. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Spoilerene kommer nok i orden etterhvert. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Får da håpe alt blir fikset snart, orker nesten ikke bruke ett bugga forum. Men får prøve og følge med litt fordet... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Er det en ting dette nettverket ikke har snøring på, så er det oppdateringer. Får håpe diskusjon får fingern ut av r'va snart, og fikser disse enorme småkrypa. Jeg venter med å fikse spoilere en stund til, for å se om de får orden på det. Så kan jo de som sitter med spakene huske til neste gang at man kanskje kan få testa ting skikkelig før man smeller det over på brukerne. Deja vu til oppdateringen av prisguiden. Sånn, da var jeg ferdigsutra. For denne gang Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Oppdatering #13 Testing av HW En liten teaserupdate for å holde ting litt igang. Blir en større når jeg kommer tilbake fra reise. Ser også ut til at spoilere er i orden Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Svær kjøler! Ser frem til neste update! Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Nice, men ser frem til neste update, får håpe forumet er i tipp topp stand da. Angående SSD så har jeg blitt usikker selv, begynt å vurdere SSD'ene til Corsair, men vet ikke helt. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Så du trengte oransje satakabler? Dealextreme har. De er dog ikke vinklet. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Fått oransje kabler hos KongKake Ser ut til at det blir update idag. Og desverre blir jeg nødt til å ta en pause med filserveren. Det er et spørsmål om tid. Alt for mye som skjer fremover, så prosjektet blir satt på vent en stund. Synd, men slik er det Men fortvil ikke. Det er enda endel igjen på både HTPC og Arbeidsstasjon-fronten, så pausen kommer ikke enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå