Gå til innhold

Kommentartråd: Prosjekt Renaissance


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden jeg er ny hær, så lurer jeg på hvordan du lager en egen kommentar tråd i stede att folk komentere på worklogs. var en som komenterte dær. dette irriterte meg noe sykt. hva skal jeg gjøre?

 

Lag en tråd i kategorien for kommentartråder. Rapporter innlegget som ble lagt i loggen, så flytter en moderator det :)

Lenke til kommentar

Fikk ordna opp i problemene, og HTPCen er nå oppe og går (det vil si, i forhold til den gamle så løper den).

 

Men hva ønskes; update i dag/morgen på byggingen av HTPC'en, eller en gigaupdate til torsdag/fredag? :)

 

En større update vil da inneholde bygging av HTPC, småtweaking i arbeidsstasjon, viftetest, vannblokkmontering i arbeidsstasjon og litt ekstra modding på TX750.

Lenke til kommentar

Update i dag "ett-eller-annet" Pedersen :p

(gaaaaah.. hva er navnet ditt? alle veit navnet mitt, mens jeg ikke har snøring på hva andre heter) :grumpy: hehe.. samme hva du heter, bare det blir update :)

 

____________________________________________________________________________________

 

Men det er jo alle ;)

 

Jeg må si jeg synes denne diskusjonen handler fint lite om prosjektet til Eirik...

 

Så vi bør vel sette en strek her...(?)

 

mohahahaa... jeg fant ut hva du het :devil:

Endret av HansiFansi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...