hanbjo Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Kommer update snart på hvilke produkter det er, Hans Magnus Good Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Kommer update snart på hvilke produkter det er, Hans Magnus Good Haha, navn i Bold gjør ting morsomt Ingen kan navnet mitt Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Siden jeg er ny hær, så lurer jeg på hvordan du lager en egen kommentar tråd i stede att folk komentere på worklogs. var en som komenterte dær. dette irriterte meg noe sykt. hva skal jeg gjøre? Lag en tråd i kategorien for kommentartråder. Rapporter innlegget som ble lagt i loggen, så flytter en moderator det Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Oppdatering #11 Bidrag fra Noctua Noctuapakke. Kan trøste med at det kommer megaupdate før mandag. Reiser vekk i helga, så da blir ingenting gjort, men skal begynne på viftetest, htpc-bygging, småfikling og montering i arbedisstasjonen - idag Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Gleder meg til å se HTPC-en. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Bygde ferdig, men PSU (som jeg har jobba 10 timer på) feila meg Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Meh.. Den er kjip. Håper du knuste faenskapet oppetter veggen og deretter hoppet på det. Neida. Men har du noen andre PSU-er du kan bruke? Og du kan jo poste bilder av PC-en slik den er nå da. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Kommer update. Har jo den som skulle i filserveren, men siden den ser ut til å ta litt tid, kan jeg kjøpe ny til den. Var en randomshait PSU uansett Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Fikk ordna opp i problemene, og HTPCen er nå oppe og går (det vil si, i forhold til den gamle så løper den). Men hva ønskes; update i dag/morgen på byggingen av HTPC'en, eller en gigaupdate til torsdag/fredag? En større update vil da inneholde bygging av HTPC, småtweaking i arbeidsstasjon, viftetest, vannblokkmontering i arbeidsstasjon og litt ekstra modding på TX750. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Update i dag FFS! Nå har vi ventet lenge nok! Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Update idag/imorgen, fordi med den trege internetten jeg har så ville ikke loading av bilder vært ferdig før på søndag i en gigaupdate! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Da må det bli i kveld/natt. Da kan dere spise update til frokost i morgen Er da ikke så fryktelig lenge siden sist Kongen? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Update i dag "ett-eller-annet" Pedersen (gaaaaah.. hva er navnet ditt? alle veit navnet mitt, mens jeg ikke har snøring på hva andre heter) hehe.. samme hva du heter, bare det blir update ____________________________________________________________________________________ Men det er jo alle Jeg må si jeg synes denne diskusjonen handler fint lite om prosjektet til Eirik... Så vi bør vel sette en strek her...(?) mohahahaa... jeg fant ut hva du het Endret 15. februar 2010 av HansiFansi Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Haha, Hansi er eid Er ikke så vanskelig å finne ut da, gå inn på profilen hans og se på E-post adressen til Wikipedersen Endret 15. februar 2010 av bad__ip Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 En fin update til frokost er bare kos det. Passer fint at jeg har fri i morgen. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Meh, må drøye. Altfor trøtt Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Meh. Synes du er lite aktiv i andre kommentartråden for tiden btw. Hint hint Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Sant, skal bli flinkere til å skape liv og røre i denne kategorien Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Oppdatering #12 HTPC (del 1) HTPC'en er nesten ferdig. Take a look Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå