Meh. Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Gratulerer med sponsor! Takk for det. Har hatt avtalen i endel måneder, men ting tar litt tid Kjenner igjen det... Jeg hadde vel avtalen med WD i en måned før jeg fikk informert arbeidslogg-leserne om det Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Hadde avtale om at jeg skulle få ut logoene når pakken var kommet Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Det var logoen og litt min skyld at det tok tid for meg... Men bedre sent enn aldri EDIT: La oss ikke røpe mer av sponsor-verden Endret 10. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Gratulerer med sponsor! :!: Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Nå hadde jeg forventet en diger update, så kommer du med pisspreik om sponsing neida, bare tuller. Gratulerer med ny sponsor Wiki Hvilke vifter er det snakk om ? Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Enig i deg Hans Magnus, forventet en stor og fin update sjøl, men neida, mer spons. Jaja, får vel gratulere med "ny" spons. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Enig i deg Hans Magnus, forventet en stor og fin update sjøl, men neida, mer spons. Jaja, får vel gratulere med "ny" spons. How do you know my name ? Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Enig i deg Hans Magnus, forventet en stor og fin update sjøl, men neida, mer spons. Jaja, får vel gratulere med "ny" spons. How do you know my name ? I'm sooo goood Har noen magiske evner til å kunne navn Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 I'm sooo goood Har noen magiske evner til å kunne navn Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Haha, vil ikke røpe etternavnet ditt på forumet, men var tilfeldig at jeg kunne det. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Har noen magiske evner til å kunne navn Da er vi to, men jeg har ikke utviklet evnene mine så mye i det siste Jeg kan forøvrig etternavnene på en par/en del folk her på forumet EDIT: Men la oss ikke spore av helt Endret 10. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Dere er merkelige ------------------------------------------------- sorry for off topic Wiki Endret 10. februar 2010 av HansiFansi Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Dere er merkelige ENIG!! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Dere er merkelige Dere er merkelige ENIG!! Why? Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Haha, vi er da ikke rare, bare spesielle. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Men det er jo alle Jeg må si jeg synes denne diskusjonen handler fint lite om prosjektet til Eirik... Så vi bør vel sette en strek her...(?) __________________________________________________________________________________________ Endret 10. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Hehe, vil dere jeg skal døpe tråden om? DNFK v2? Neida, er bare kos med aktivitet i tråden Feite updates kommer. Blir en liten pakkeflash, og bygging av HTPC deretter. Går tregt med filserveren. Netshop som ikke får inn hovedkortbrett .. Kommer update snart på hvilke produkter det er, Hans Magnus Endret 10. februar 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Vegard115 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Siden jeg er ny hær, så lurer jeg på hvordan du lager en egen kommentar tråd i stede att folk komentere på worklogs. var en som komenterte dær. dette irriterte meg noe sykt. hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå