Meh. Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Wikipedersen, burde du ikke bytte avatar nå? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Hehe, kanskje det Får vente til jeg får fylt vann på sakene Nå gjenstår det bare småting: Arbeidsstasjon SSD Batterivann (mangler noen ml) Småfiksing - tildekking av riper, fester til SSD HTPC Kjøler Viftekontrollere Filserver Hovedkortbrett Forlenging og sleeving av PSU Lakk Og naturligvis bygging og testing. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Gleder meg til resultatene. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Gleder meg til resultatene. +1 Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Gleder meg sjøl ass +2 Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Hvorfor er vifta full av "bobbler" ? Endret 7. februar 2010 av martin808 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Nei si det? Silverstone har vel en boblefetisj eller noe, eller så er det en annen tanke bak det. Ikke vet jeg Syns egentlig den ser bra ut! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Noe sier meg at de har noe av den samme funksjonen som alle uthulingene i golfballer... Men jeg tar sikkert feil Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Oppdatering #11 Bidrag fra Noctua Noctuapakke. Kan trøste med at det kommer megaupdate før mandag. Reiser vekk i helga, så da blir ingenting gjort, men skal begynne på viftetest, htpc-bygging, småfikling og montering i arbedisstasjonen - idag Endret 11. februar 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Flott fjell det der Men det hadde vært fint med litt større bilder Endret 8. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 HW-fjell er alltid nice, samme hvor store eller små de måtte være. Likte Nexus-viftene. Noe jeg kunne brukt i mitt eget prosjekt. Link? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Du Wiki.. Veit ikke om du har sett det derre Antec panelet jeg bruker i mitt prosjekt. Det er jo perfekt for HTPCr ? Se update 7, Link! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Sett litt på det, men kommer til å bruke pc'en til endel andre ting enn bare medierelatert stuff, så kommer til å bruke mus/tastatur Linker ligger i updaten Kongen, men siden jeg er så snill: http://www.dustinhome.no/pd_5010267353.aspx Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Aha, så ikke det jeg. Men du er snill ja. ;D Billige vifter da. Er de noe bra da? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Ja, de er av det mest stille slaget. De flytter vel en grei mengde luft også. Med viftekontroller er de nok gull Noctua-pakke idag. Må si jeg er en smule skuffet over Noctua-viftene. De er gode, og de oser av kvalitet, men jeg må si jeg hadde forventet bedre av støynivået. Mulig det er bedre med kontroller. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Prosjekt|Renaissance Ny sponsor Noctua Enda en sponsor har meldt seg på med rabatter på en kjøler og et par vifter. Bilder og ytelsestester kommer. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Gratulerer med en fin sponsor. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Takk for det. Har hatt avtalen i endel måneder, men ting tar litt tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå