Eirik Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Skal se om ikke det blir update i morgen da Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg også. Blir nok bra. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Oppdatering #9 Utvendige slanger Utvendige slanger på arbeidsstasjonen er montert. Hva syns dere? Endret 6. februar 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Server-kabinettet ser ut til på bli bra! Gleder meg til jeg kommer i gang med mitt... Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ser nydelig ut Wiki Men du, kan du si meg hemligheten bak det å huske hvor hver eneste ledning skal være etter at du har klipt over alle sammen uten å merke dem? MDF jobben ble også super Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Dette liker jeg Wiki! Likte sleevinga. Tenker jeg gjør noe àla deg på 24pin-en. Bunte kablene sammen i seks mindre bunter elns og sleeve dem, tror det kan bli fett. Går det greit om jeg låner idéen din ved sleeving av S-ATA-kablene også? Så bra ut det som til nå er bygget av serveren også. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 For all del, stjel i vei! Det jeg gjør for å holde styr på kablene, er at jeg tar 4 og 4 i slengen. Da kan jeg se på fargene hvor de skal være (jeg kutta og lodda denne gangen). Ellers er det gull å bruke tid på forhånd til å merke Nummererer alle kablene og selve kontakten, så blir det bra uansett Mister man tråden er det enkelt å finne tilbake uansett, da fargekodene funker fint (selv om man skal være forsiktig med å fikle på ATX-kontakten) Personlig syns jeg 1 og 1 eller 2 og 2 kabler er penest på ATX, men det er sinnsykt mange timer med arbeid. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Tips til filserver-kabinett as requested: KOFFERT! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Jævla kult, men det får bli neste gang Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Idag blir det montering av radiator. Skal teste litt og se hvordan det blir med den slange-layouten jeg tenker. Raden blir senket litt, og slangene blir rette. Har også fått en pakke fra Dustin, og håper det har kommet noe fra Noctua også Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 iLike - The new likes from bad__ip Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Oppdatering #9 Utvendige slanger Utvendige slanger på arbeidsstasjonen er montert. Hva syns dere? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg likte de utvendige rørene som de var... Men det ble jo ikke så alt for ille da Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Ser ikke bildene her. Edit: Neida, de kom nå. Endret 6. februar 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg likte de utvendige rørene som de var... Men det ble jo ikke så alt for ille da Ja, jeg var også glad i dem. Men vil gjerne prøve noe nytt, og det tidligere oppsettet tok litt mye plass i høyden. Enig i at det ble greit, men langt fra fantastisk Ser ikke bildene her. Edit: Neida, de kom nå. Noen som bør få seg raskere linje? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Noen som bør få seg raskere linje? Haha, vi oppgraderte akkruat. Får skylde på at mer står og går samtidig her.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Vet ikke helt hva jeg synes jeg. Likte det at radiatoren kom lavere ned og sånn, men var noe med den høye radiatoren og de forrige rørene jeg likte. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Ja, jeg er enig i det. Skjønte det kom til å bli litt delte meninger Men jeg tror det blir værende slik. Må prøve litt forskjellig. Har antakeligvis ikke nok slange til å den høyt heller. Vi får se; blir det for jævlig er det en smal sak å flytte den et par hakk opp Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 For all del, jeg likte det slik, og det er nok 100 ganger med praktisk. Bare litt uvant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå