Gå til innhold

Kommentartråd: Prosjekt Renaissance


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette liker jeg Wiki! Likte sleevinga. :D Tenker jeg gjør noe àla deg på 24pin-en. Bunte kablene sammen i seks mindre bunter elns og sleeve dem, tror det kan bli fett. Går det greit om jeg låner idéen din ved sleeving av S-ATA-kablene også? :)

 

Så bra ut det som til nå er bygget av serveren også.

Lenke til kommentar

For all del, stjel i vei! ;)

 

Det jeg gjør for å holde styr på kablene, er at jeg tar 4 og 4 i slengen. Da kan jeg se på fargene hvor de skal være (jeg kutta og lodda denne gangen). Ellers er det gull å bruke tid på forhånd til å merke :)

 

Nummererer alle kablene og selve kontakten, så blir det bra uansett :) Mister man tråden er det enkelt å finne tilbake uansett, da fargekodene funker fint (selv om man skal være forsiktig med å fikle på ATX-kontakten)

 

Personlig syns jeg 1 og 1 eller 2 og 2 kabler er penest på ATX, men det er sinnsykt mange timer med arbeid.

Lenke til kommentar
Jeg likte de utvendige rørene som de var... Men det ble jo ikke så alt for ille da ;)

 

Ja, jeg var også glad i dem. :p Men vil gjerne prøve noe nytt, og det tidligere oppsettet tok litt mye plass i høyden. Enig i at det ble greit, men langt fra fantastisk :)

 

Ser ikke bildene her. :(

 

Edit: Neida, de kom nå.

 

Noen som bør få seg raskere linje? :whistle::tease:

Lenke til kommentar

Ja, jeg er enig i det. Skjønte det kom til å bli litt delte meninger :p

Men jeg tror det blir værende slik. Må prøve litt forskjellig. Har antakeligvis ikke nok slange til å den høyt heller.

 

Vi får se; blir det for jævlig er det en smal sak å flytte den et par hakk opp :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...