Gå til innhold

Kommentartråd: Prosjekt Renaissance


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Laveste tårnkjøler er vel den riktige måten å si det på :D

Men hvis du monterer vifta på NH-C12P SE14 så blir den nesten like høy (11,4 cm)

 

Disse toppkjølerene er forresten litt vanskelig å ha passiv kjøling på.

Endret av BAT
Lenke til kommentar

Hvordan har du tenkt at HDD feste skal bli? to plater med ca 103mm mellomrom ens?

 

Så en smart løsning et eller annet sted her på HW, han hadde 2 stabler ved siden av hverandre. Vet ikke om du skjønner hva jeg mener. Kommer med edit med linken om jeg finner,.

 

PS, Fint og se at MDF en passet som puslebrikker. Så ikke feilene du skrev om.

Hva slags CPU fikk du ifra DH?

 

Edit: Jeg kom over at du hadde bilde av det i workloggen^^

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=14763364

 

Daniel

Endret av Danielgr
Lenke til kommentar
Ja, alle platene, unntatt 1 passet som puslebrikker. Men det er enkelt å fikse :) Det blir et sånt type skuffesystem, men løst på en litt annen måte enn skyline har gjort det.

 

Fikk en Intel i7 920 :wee: Bilder kommer i første halvdel av nærmeste fremtid ;)

Hvordan da?

Tror oig ha de løst slik er dumt å vet hvordan jeg skal holde de på plass i front, men ikke bak pga kablene..

Lenke til kommentar

Takk for hyggelige kommentarer fra Kongen og Petter :)

 

Når det gjelder harddiskburene så skal jeg få på plass tegninger. Det blir en enkel låsemekanisme.

 

Hva er best: små hyppige updates, eller store oppdateringer hvor mye blir gjort fra gang til gang? :)

 

Jeg tenker små hyppige, så trådene og interessen ikke dør, om dere skjønner. Samtidig er det jo kjekt med noen store, hvor man virkelig kan se framgangen. Jeg vet ikke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...