Gå til innhold

Kommentartråd: Prosjekt Renaissance


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg så at det var 3 maskiner du skulle bygge, må jeg innrømme at jeg ble litt skuffa når jeg så at det var 3 seperate maskiner du skulle lage :p Men det blir et spennende prosjekt!

 

Det å ta filserveren fra bunnen av er nok en bra plan. Hvor mange disker blir det snakk om?

Lenke til kommentar
Når jeg så at det var 3 maskiner du skulle bygge, må jeg innrømme at jeg ble litt skuffa når jeg så at det var 3 seperate maskiner du skulle lage :p Men det blir et spennende prosjekt!

 

Det å ta filserveren fra bunnen av er nok en bra plan. Hvor mange disker blir det snakk om?

 

Hehe, jeg ser ikke helt poenget med 3 maskiner i samme kabinett. Det har jeg verken bruk for, eller plass til :p

 

Det blir snakk om så mange disker som mulig. Har 6 liggende atm, men du skal ikke se bort fra at det blir flere ;) Vil jo selvfølgelig prøve å få til noe av samme kaliber som P182, men hvorvidt man lykkes med det kan man ikke si fø man er ferdig ;)

 

Jeg håper det ikke blir dratt ut over veldig lang tid. Blir kjedelig med ukesvis uten updates :p

 

Artig at så mange vil følge med :) Betyr mye.

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

Takker for det :wee: Sponsing åpner mange nye dører.

 

 

Kan forøvrig nevne at spørsmål om hvordan man skaffer spons osv ikke blir besvart, av prinsipp. Beklager, men sånn er det. Har syntes synd på Mr.Anki for all masingen angående spons.

 

 

 

 

Vil påstå at 3 maskiner i et kabinett hadde vært ganske spennende prosjekt da! Bruken kan en si hva man vil om. :D

 

Hehe, du har helt rett i det. Har vel vært et par fantastiske mods hvor man hiver 2 maskiner i samme kasse. Men her er litt av poenget å sette opp et system hvor man knytter separate maskiner sammen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...