Johan231 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg har lyst å se alle kampene til Bas Rutten, men jeg finner ikke annet enn små klipp og noen få kamper av han på youtube i dårlig kvalitet. Jeg vil se de skikkelige kampene fra hans UFC karriere, men finner de ikke =/ Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 http://www.basrutten.com/hex/dvds/career-mma-dvds.html Lenke til kommentar
Thomas87 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg har noe liggende på disk om du ønsker. Send meg en PM, så finner vi en løsning :-) Lenke til kommentar
Lou Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 "Bas Rutten's "Lethal Street Fighting" Self Defense System" anbefales, om enn bare for underholdningen sin del.Han er noe for seg selv:) Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 finnes en dvd som kan finnes på litt ulovelige måter på nettet som viser alle kampene hans (hovedsaklig i Pancrase, han gikk bare 2 i UFC hvis jeg husker riktig) og hvor han kommenterer også Lenke til kommentar
Johan231 Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Takk for alle svar, tror jeg har funnet hva jeg letet etter ! Lenke til kommentar
Erased Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 "Bas Rutten's "Lethal Street Fighting" Self Defense System" anbefales, om enn bare for underholdningen sin del.Han er noe for seg selv:) 100% enig. "Don't - you - ever - do - this - again!" Mens han slår huet til en kar i et bord. Ufattelig morsomt Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 "Bas Rutten's "Lethal Street Fighting" Self Defense System" anbefales, om enn bare for underholdningen sin del.Han er noe for seg selv:) 100% enig. "Don't - you - ever - do - this - again!" Mens han slår huet til en kar i et bord. Ufattelig morsomt Haha, jeg fulgte en link her i fra forumet for en stund siden, og jeg er blit totalt fasinert! For en kar http://www.youtube.com/watch?v=P8mBe0_Ha78 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå