Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hei, Vi er ett par trettiårene og bor akkurat nå i to forskjellige land. Snakket med han på lillenyttårsaften, da skulle han komme på msn i elleve tiden på kvelden. Han gjorde aldri det, jeg ringte i ett tiden på natten og da var mobilen hans skrudd av. Det var den hele nyttårsaften også. Jeg hørte aldri noe fra han. Jeg ringte hele tiden for å sjekke om tlf var på. Idag ringte jeg igjen klokken fem da var den på, men han tok den ikke. Jeg sendte melding om han kunne være så snill å ta tlf og at det var viktig, jeg ringte igjen, men han svarte ikke da heller. Klokken ni fikk jeg tak i han. Da forstår ikke han hva han har gjort galt, fordi han hadde det så travelt på jobb igår, og han hadde ikke batteri på tlf. Overhodet ingen forståelse for min situasjon. Er dette normalt? jeg hadde lagt meg langflat, og bedt om unnskyldning. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg kan ikke se det helt gale her nei. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Han var nok bare stresset Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Det er helt vanlig at telefonen går tom for strøm. Skjer i tide og utide om man ikke passer på. Dessuten er nyttårsaften for mange ganske heftig så da er man ikke så lett å få tak i. Dagen etter sover man gjerne lenge og tenker ikke så mye på mobilen før utover kvelden igjen. Tror du bare skal ta deg en bolle Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Alt man skal lage rabalder for. Du skrev i tekstmeldingen at det var viktig. Var det virkelig så viktig at du behøvde å ringe han konstant utover natta? Hvorfor var det så kritisk? Om han brøt løftet sitt om å komme på MSN i elleve-tiden, forstår jeg at du blir irritert over det. Ingen liker vel en løftebryter. Som en person skrev før meg, er realiteten dessverre slik at mobiltelefoner i tide og utide går tom for strøm. Er det en spesiell grunn til at du føler du trenger en unnskyldning? Jeg ser ikke helt hvilken forbrytelse du mener han har begått. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Making mountains out of molehills. Gløym heile saken. Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) edit: så ikke siste delen av posten din. Starter på nytt: Du overreagerer fantastisk mye her. Slapp av. Istedet for å lage en stor situasjon ut av det her kan du heller forsøke å forklare han på en fornuftig måte hvorfor du blir fornærmet av å ikke få snakke med ham hver dag. Endret 1. januar 2010 av mrhenrik Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Kan jeg få spørre om hva situasjonen din var? - Fordi slik jeg forstår det, så var det eneste "problemet" at du ikke fikk kontakt med ham. - Ville du sagt unnskyld fordi du ikke hadde mulighet for og ta telefonen fordi den var tom for strøm, eller at den var avslått? - For og si det sånn, hvis jeg hadde vært deg, å hadde vært utsatt for samme situasjon, så hadde jeg takket meg til at h*n hadde det bra og at ikke var noe alvorlig som hadde skjedd siden telefonen var avslått. Endret 1. januar 2010 av Wackamole Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Kan jeg få spørre om hva situasjonen din var? - Fordi slik jeg forstår det, så var det eneste "problemet" at du ikke fikk kontakt med ham. - Ville du sagt unnskyld fordi du ikke hadde mulighet for og ta telefonen fordi den var tom for strøm, eller at den var avslått? - For og si det sånn, hvis jeg hadde vært deg, å hadde vært utsatt for samme situasjon, så hadde jeg takket meg til at h*n hadde det bra og at ikke var noe alvorlig som hadde skjedd siden telefonen var avslått. Hei, Fikk ikke beskrevet situasjonen helt korrekt. Ja kanskje jeg overreagerer...men når jeg ikke har snakket med han på nettet på 1.5 uke. Pluss at han i den perioden bryter 3 msn avtaler vi har. Da sårte det bare ekstra mye at han ikke tok kontakt igår. Når han da har tlf sin av i nesten 2 dager blir jeg litt betenkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå