verbal Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 jeg bruker msn messenger 5.0 å jeg får ikke hatt samtale med mic med noen,og jeg kan heller ikke sende ting, men folk kan sende meg ting, både når jeg prøver å snakke i mic eller sende noe så står det bare feks. connecting with marius computer, så står det: The network or computer you are trying to reach is experiencing a problem. Please try again later. men hos han jeg prøver å få kontakt med så står det at det er jeg som har nettverks problemer, vet noen hvordan jeg kan få fikset dette? Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 bruk roger wilco, teamspeak, gamevoice eller vetrilo istedenfor Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Du sitter bak en brannmur eller noe sånt eller sitter du på moden/ISDN? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Du sitter bak en brannmur eller noe sånt eller sitter du på moden/ISDN? Hvis han har NGT så må han åpne en del porter på http://endring.nextgentel.no www.relativt.net finner man ut hvilke porter... Brannmur kan også være problemet. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Prøv Messenger 6 betaen. Der fungerer det meste bak ruter og brannmur. Lenke til kommentar
verbal Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 jeg har adsl, det kan nok stemme at det firewall, etter vi fikk router skjedde dette msn messenger (noe jeg kansje burde ha sagt) :oops: , Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Kunne jo bare søkt så hadde du funnet ut dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå