Zorum Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg har da bestemt meg for å flytte over til horde, etter å vært lojal mot alliance i all min spilletid. Det er min lvl 80 draenei shaman det gjelder, og lurer på hvilken horde race som har best racials osv. Orc's har jo en ap/sp- 'trinket', tauren med warstomp, og troll med spell haste buff. Ettersom jeg er enhancement virker orc som det mest naturlige. Hva syntes dere? :!: Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Tauren for pvp, Orc for pve. Lenke til kommentar
Zorum Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg prøvde nettop å kjøpe 6 - måneder med spilletid via battle.net nå, men da jeg hadde fyllt ut all kortinformasjon, og trykket 'Finish', så måtte jeg logge inn igjen, og ingenting hadde skjedd. Og jeg sjekket payment history, og det var ikke kommet noen ny subscription der. Har kortet mitt blitt belastet eller ikke? Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Ikke, kortet blir ikke belastet før spilletiden går ut Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 "No race will make you or break you" Ta den rasen du liker best du Lenke til kommentar
Sati Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg ville valgt Tauren, fordi jeg driver mest med PvP og War Stomp er en lifesaver. Lenke til kommentar
Zorum Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Har oppklart payment problemet, ringte til blizz, og det var ikke blitt belastet. Og har tenkt mest på orc, ettersom jeg driver mest med PvE. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Tauren for pvp, Orc for pve. Troll for PvE. Orc sin "trinket" er såpass dårlig. Hvis du alltid bruker økser så er det helt i orden med Orc. Men Troll sin racial vil føre til mer hovedsakelig mer Maelstrom-procs, noe som er gull verdt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Nesten ingenting og si i end dps. Ta tauren, for all del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå