Rulator Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Hey finnes det noen rpg spill som minner om Fable 1/Oblivion dvs i samme stilen dette er to spill jeg verdsetter høyt. Så om noen vet om noe lignende SKRIK UT. Hvis ikke bare kom med et tips, og gjerne en liten forklaring på hvorfor det er best. På forhånds takk §Rulator§ Endret 1. januar 2010 av Rulator Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 liker du Oblivion vill jeg anbefale fallout 3, er nesten som Oblivion bare med våpen og fremtid....mitt fav spill, spilt det i timer på timer og blir aldrig lei... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Fallout 3 bruker til og med samme motor som Oblivion (modifisert, selvsagt), og personlig synes jeg resultatet er milevis foran skuffelsen Oblivion. Ellers har vi jo Gothic og Risen. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hva er "noe lignende"? Det er jo to vidt forskjellige spill. Liker du Oblivion, så er det jo obligatorisk å spille Morrowind, et langt bedre spill. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Hva er "noe lignende"? Det er jo to vidt forskjellige spill. Liker du Oblivion, så er det jo obligatorisk å spille Morrowind, et langt bedre spill. "noe lignende" er et spill som kan minne litt om Oblivion eller Fable. Har spilt Fallout 3 og Morrowind :/ så da ser det ut som det blir Risen på meg :F Endret 2. januar 2010 av Rulator Lenke til kommentar
Footy Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ingen som Har nevnt Dragon Age... Ville gått for det jeg Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 ikke prøvd dette men hører fol anbefaler "two Worlds" ellers liker jeg faktisk Mounth and Blade veldig bra og Herose 3 vis man kan kalle det RPG Lenke til kommentar
Funchinazed Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Altså, synes det er skummelt at ikke dragons age har blitt mer nevnt.. Det er jo tidenes beste RPG spill, med over 50 timers gameplay anbefaler den på det sterkeste. :!: Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Dragons age er et helt ok spill, men mangler det lille ekstra som kan plassere det blant virkelige RPG-toppen. Lenke til kommentar
wwws78 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Har du spilt Oblivion med OOO moden da? (OSCURO'S OBLIVION OVERHAUL) Det gjør spillet sinnsykt mye bedre!! Sleng på en av Qarl's Texture Packs i tillegg, så får du frisket opp grafikken et par hakk også Hjemmeside: http://www.oscurogamedesign.com/oscurosobl...rhaul-high.html Trailer: Texture pack: http://elderscrolls.filefront.com/file/Qar...re_Pack_3;83706 Lenke til kommentar
FreezedOil Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hva er "noe lignende"? Det er jo to vidt forskjellige spill. Liker du Oblivion, så er det jo obligatorisk å spille Morrowind, et langt bedre spill. "noe lignende" er et spill som kan minne litt om Oblivion eller Fable. Har spilt Fallout 3 og Morrowind :/ så da ser det ut som det blir Risen på meg :F Jeg likte oblivion veldig mye samme med fallout 3 men jeg synes Risen var litt skuffende, noen enige? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Oblivion er et middelmådig spill, Risen var veldig bra til å begynne med, men historien blir litt svakere utover i spillet. Fortsatt absolutt verdt å spille dog, hvis man liker Gothic-stilen. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Muligens kanskje ikke heelt sammenlignbart med Oblivion, men du burde prøve The Witcher Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Prototype : D knallspill Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Muligens kanskje ikke heelt sammenlignbart med Oblivion, men du burde prøve The Witcher Vil ikke akkurat si at The Witcher er i samme gate som Fable og Oblivion. Men det er et spill som alle burde spille igjennom etter min mening. The Witcher går lett inn på top 3 over alle spillene jeg har spilt. Greit nok at enkelte kan syte litt over kampsystemet i begynnelsen, men det kommer seg over tid. Og historien veier opp for alt. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hva er "noe lignende"? Det er jo to vidt forskjellige spill. Liker du Oblivion, så er det jo obligatorisk å spille Morrowind, et langt bedre spill. "noe lignende" er et spill som kan minne litt om Oblivion eller Fable. Har spilt Fallout 3 og Morrowind :/ så da ser det ut som det blir Risen på meg :F Jeg likte oblivion veldig mye samme med fallout 3 men jeg synes Risen var litt skuffende, noen enige? Veldig enig x) Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Prototype : D knallspill Prototype er ikke et RPG spill.. Man spiller en rolle i et spill. Role Playing game. Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå