Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Stort penishode, liten munn, tips til suging?

Anbefalte innlegg

Man kan vel ikke forutså hvor høy en person skal bli? De sa jeg skulle bli høy, jeg ble lav. Slenger inn en unnskyldning i samme slengen :)

Unnskyldningen akseptert ;)

Vel min mor fortalte meg noe legene fortalte henne: Hvis du tok lengden av ungen når den var to år (tror jeg det var) og ganget det med to, kunne man finn ut sånn ca hvor høy personen kom til å bli.

Det var ikke 100% sikkert, men var ikke så langt unna. tror det var 96 % sikkert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man kan vel ikke forutså hvor høy en person skal bli? De sa jeg skulle bli høy, jeg ble lav. Slenger inn en unnskyldning i samme slengen :)

Jo, det kan man. Jeg fikk tatt røntgen av hånden min da jeg var yngre for å se hvor høy jeg kom til å bli. De bestemte seg for 183. Jeg bestemte meg for 178 tydeligvis.

Saco_chan: Bare fordi legene sa 175 betyr det ikke at du nødvendigvis vil bli 175.

Lenke til kommentar

Jo, det kan man. Jeg fikk tatt røntgen av hånden min da jeg var yngre for å se hvor høy jeg kom til å bli. De bestemte seg for 183. Jeg bestemte meg for 178 tydeligvis.

Saco_chan: Bare fordi legene sa 175 betyr det ikke at du nødvendigvis vil bli 175.

Les det jeg svarte TheWankership ^^

Lenke til kommentar

Jeg gjorde det. Jeg informerte deg bare om at selv om legene sier a, kan det godt bli b. Det er tross alt 5 cm forskjell på det de sa jeg ville bli og det jeg faktisk ble. Jeg er forsåvidt veldig nysgjerrig på hvorfor du mistet 2 år av veksten din. I tillegg til hvordan du vet at du mistet akkurat 2 år.

Lenke til kommentar

Jeg gjorde det. Jeg informerte deg bare om at selv om legene sier a, kan det godt bli b. Det er tross alt 5 cm forskjell på det de sa jeg ville bli og det jeg faktisk ble. Jeg er forsåvidt veldig nysgjerrig på hvorfor du mistet 2 år av veksten din. I tillegg til hvordan du vet at du mistet akkurat 2 år.

Jojo, det vet jeg :) Derfor de sa til mamma at det ikke stemte 100% men ganske mye :)

Det vil jeg ikke meddele av personlige grunner, håper det forståes.

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke noe på at de kan si hvor høy du vil bli, jeg skulle bli 180-90 ble 160. Så grovt kan de ikke bomme hvis det skal tas seriøst. Jeg kan da ikke hemme veksten så vilt?

Hehe, kommer også ann på hvor gammel du er nå da :) Også kostholde etc :) Hihi, jeg er 1 cm høyere enn deg :innocent::D Hehe, måtte bare :blush:

Endret av Sacho_chan
Lenke til kommentar

Til trådstarter: Jeg tror faktisk du vil få flere seriøse svar på eksempelvis www.kvinneguiden.no enn på dette forumet. Her er det stort sett prepubertale guttepjokker som frekventerer forumet, på KG er det vel i all hovedsak jenter.

For å berolige deg, så er det absolutt ikke nødvendig med noen deep throat for å gi en god BJ.

Lenke til kommentar
Til trådstarter: Jeg tror faktisk du vil få flere seriøse svar på eksempelvis www.kvinneguiden.no enn på dette forumet. Her er det stort sett prepubertale guttepjokker som frekventerer forumet, på KG er det vel i all hovedsak jenter.

For å berolige deg, så er det absolutt ikke nødvendig med noen deep throat for å gi en god BJ.

Takk for tipset! * lage bruker på kvinneguiden.no* :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...