TheWankership Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hvis han sa at du kunne øve på han er det vel greit? Dere er jo sammen å greier, er ikke noe farlig da. Kunne kanskje vært vanskelig å si det, men det har du jo alleredre gjort, da er det jo bare å øve da^^ Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Det kalles ikkje dysleksi, det kalles nordnorsk;) (førr faen;) ) Er evneveik nordnorsk ord? Rart jeg aldri har hørt om det da. Hvis han sa at du kunne øve på han er det vel greit? Dere er jo sammen å greier, er ikke noe farlig da. Kunne kanskje vært vanskelig å si det, men det har du jo alleredre gjort, da er det jo bare å øve da^^ Jojo, får vel prøve da Men er sjenert og redd for at munnen min skal være for liten Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 La oss se for oss det uvirkelige: Munnen din er for liten. Hva skjer da? Mest sannsynlig får du den et annet sted i steden. Han skal være rimelig sær for å gå å runke i et hjørne av skuffelse, men hvor sær han er, er det bare du som vet Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Vil tro han kommer bort i tennene før leppene blir et reelt problem. Forsåvidt så er det jo hele nettsider dedikert til .. uhm dokumentar-filmer om slikt, du kan jo kanskje ta en titt der, kanskje det vil berolige deg litt. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Vil tro han kommer bort i tennene før leppene blir et reelt problem. Forsåvidt så er det jo hele nettsider dedikert til .. uhm dokumentar-filmer om slikt, du kan jo kanskje ta en titt der, kanskje det vil berolige deg litt. Hva heter slike filmer da? Har du et eks. å komme med? La oss se for oss det uvirkelige: Munnen din er for liten. Hva skjer da? Mest sannsynlig får du den et annet sted i steden. Han skal være rimelig sær for å gå å runke i et hjørne av skuffelse, men hvor sær han er, er det bare du som vet Sant det. Jeg tror nok han ville forstått siden han allerede vet at jeg har store mandler og liten munn Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Vil tro han kommer bort i tennene før leppene blir et reelt problem. Forsåvidt så er det jo hele nettsider dedikert til .. uhm dokumentar-filmer om slikt, du kan jo kanskje ta en titt der, kanskje det vil berolige deg litt. Hva heter slike filmer da? Har du et eks. å komme med? La oss se for oss det uvirkelige: Munnen din er for liten. Hva skjer da? Mest sannsynlig får du den et annet sted i steden. Han skal være rimelig sær for å gå å runke i et hjørne av skuffelse, men hvor sær han er, er det bare du som vet Sant det. Jeg tror nok han ville forstått siden han allerede vet at jeg har store mandler og liten munn gå på piratebay (tror jeg) og søk på filmer som "Lovers and Sex Guide - How To Give A World Class Blowjob" burde gi deg mer en nokk informasjon Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) ***Megatroll*** konto hacket av bruker magnusk Endret 2. januar 2010 av ad.pro.pl. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Vil tro han kommer bort i tennene før leppene blir et reelt problem. Forsåvidt så er det jo hele nettsider dedikert til .. uhm dokumentar-filmer om slikt, du kan jo kanskje ta en titt der, kanskje det vil berolige deg litt. Hva heter slike filmer da? Har du et eks. å komme med? La oss se for oss det uvirkelige: Munnen din er for liten. Hva skjer da? Mest sannsynlig får du den et annet sted i steden. Han skal være rimelig sær for å gå å runke i et hjørne av skuffelse, men hvor sær han er, er det bare du som vet Sant det. Jeg tror nok han ville forstått siden han allerede vet at jeg har store mandler og liten munn gå på piratebay (tror jeg) og søk på filmer som "Lovers and Sex Guide - How To Give A World Class Blowjob" burde gi deg mer en nokk informasjon Ok, takk Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Store mandler?? Du skal vel ikke ha den nedi halsen? Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Store mandler?? Du skal vel ikke ha den nedi halsen? Nei, men den går liksom bare 3,5 cm inn i munnen min da, før den treffer mandlene. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Store mandler?? Du skal vel ikke ha den nedi halsen? Nei, men den går liksom bare 3,5 cm inn i munnen min da, før den treffer mandlene. Du trenger da virkelig ikke stappe hele greien inn i kjeften din for å suge? Men 3.5 cm var veeeeldig lite. Jeg får inn 17 før jeg begynner å brekke meg. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hvis du har så grådig likten kjeft så burde du ikke drive med å ha sx på 5-6 år da du er for liten i hodet Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Hvis du har så grådig likten kjeft så burde du ikke drive med å ha sx på 5-6 år da du er for liten i hodet Er dessverre ikke min skyld at jeg er født sånn.. Hode mitt sin omkrets er barnestørrelse, og lengden på hode er voksenstørrelse. Det fikk jeg vite da jeg var å kjøpe snowboard hjelp i fjor. Men nei, jeg kommer ikke til å gjøre det med mindre åringer, og værtfall ikke mot småbarn. Jeg er mot seksuelle ting mot småbarn! Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg sa du burde vente med å suge på 5-6 år, da har sikkert skallen din vokst litt. Inntil videre kan du jo slafse litt Lenke til kommentar
mortania Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg sa du burde vente med å suge på 5-6 år, da har sikkert skallen din vokst litt. Inntil videre kan du jo slafse litt Om Sacho_chan virkelig er så gammel som hun sier at hun er er nok hodet ferdig utvokst du. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg sa du burde vente med å suge på 5-6 år, da har sikkert skallen din vokst litt. Inntil videre kan du jo slafse litt Om Sacho_chan virkelig er så gammel som hun sier at hun er er nok hodet ferdig utvokst du. Trodde hun var 14 elns. jeg. Da får hun slafse hele livet da hvis hun ikke tørr/greier å ta den inn Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg sa du burde vente med å suge på 5-6 år, da har sikkert skallen din vokst litt. Inntil videre kan du jo slafse litt Om Sacho_chan virkelig er så gammel som hun sier at hun er er nok hodet ferdig utvokst du. Trodde hun var 14 elns. jeg. Da får hun slafse hele livet da hvis hun ikke tørr/greier å ta den inn Jeg har allerede sakt at jeg er 17 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Beklager, husker ikke så godt. Du ble vel ikke fornærmet så da går det sikkert bra Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg sa du burde vente med å suge på 5-6 år, da har sikkert skallen din vokst litt. Inntil videre kan du jo slafse litt Om Sacho_chan virkelig er så gammel som hun sier at hun er er nok hodet ferdig utvokst du. Jeg er ikke ferdig utvokst siden jeg er 17 år og har mistet to år med voksing. Jeg har vært igjennom noe som jeg ikke har lyst å fortelle, da jeg var 16-17 år som gjor at jeg mister 2 år med voksing. Eks. jeg skulle egentlig være 1.75 nå, men pga det som skjedde er jeg bare 1.61 Beklager, husker ikke så godt. Du ble vel ikke fornærmet så da går det sikkert bra Jo, jeg ble egentlig det, men vil ikke starte en krangel elr noe på det, så går bra Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Man kan vel ikke forutså hvor høy en person skal bli? De sa jeg skulle bli høy, jeg ble lav. Slenger inn en unnskyldning i samme slengen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg