TheWankership Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 hehe, man må jo ha det litt morro også da Men er det ikke bare å prøve da? Min teori er at det som kommer inn må kunne komme ut. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Spør du på eit forum for å finne ut kva du har i kjøleskapet og? 1: Prøv 1a: Var det vellykka? Oppdrag fullført. 1b: Var det mislykka? Ikkje prøv igjen. Nei, æ e bare redd.. Derfor æ spør om noen har tips etc.. Med mindre han har mothaker som ein fiskekrok på laksen så er det ingen fare. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Spør du på eit forum for å finne ut kva du har i kjøleskapet og? 1: Prøv 1a: Var det vellykka? Oppdrag fullført. 1b: Var det mislykka? Ikkje prøv igjen. Nei, æ e bare redd.. Derfor æ spør om noen har tips etc.. Med mindre han har mothaker som ein fiskekrok på laksen så er det ingen fare. ok. Lenke til kommentar
blabilobi Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Bare du ikke får kramper i kjeven da. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Bare du ikke får kramper i kjeven da. Ikke skremm meg >< Hvordan får man krampe i kjeven? og hvordan kan man forhindre dette? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg får det hver gang jeg må gape lenge. Men det er vel kke snakk om sånn gaping, men suging? Får vel ikke krampe av å suge Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Håpa ikkje det : / Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Tror du kan ta det helt rolig Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 men hva om leppene setter seg fast rundt penishode? Da vil du tjene millioner på å filme det. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jenta har vel vært hos tannlegen?? Da tipper jeg hun greier å gape over tingen din også. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Jenta har vel vært hos tannlegen??Da tipper jeg hun greier å gape over tingen din også. Jeg får alltid klager hos tannlegen at jeg gaper for lite, selv om jeg gaper det meste jeg klarer. Ofte river de i leppene mine for å få munnen større, noe som gjør veldig vont ;s Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 DU er vel ikke evneveik? Suge er jo en grunnleggende medfødt ferdighet ^^ Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 DU er vel ikke evneveik? Suge er jo en grunnleggende medfødt ferdighet ^^ Hva er evneveik? :S Jeg kan suge is, og suge juice og ting med sugerør etc da.. Men har bare prøvd suging 1 gang på en gutt, og kan ærlig si at jeg trenger mer trening da. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Glem evneveik Du kan jo øve på banan f.eks. eller kanskje du har dildo? Øving gjør mester Dessuten vil du aldri få den inn uten å greie å få den ut. Du kjenner jo fort om det funker eller ikke ^^ Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Glem evneveik Hei, hei! Her skal det opplyses. Ikke fornærmende ment mot trådstarter, men du virker ikke til å være helt skarp når det kommer til språkkunnskaper, og ettersom du faktisk er så ydmyk at du spør hva ting betyr, vitner det om at du ønsker å lære. Jeg anbefaler denne nettordboken. Der kan du slå opp det meste av ord og uttrykk, så får du vite hva de betyr. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Den ordboka tror jeg at jeg skal lagre et sted selv, kan være kjekt å ha. En sånn ting jeg aldri tenker på, takk Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Glem evneveik Hei, hei! Her skal det opplyses. Ikke fornærmende ment mot trådstarter, men du virker ikke til å være helt skarp når det kommer til språkkunnskaper, og ettersom du faktisk er så ydmyk at du spør hva ting betyr, vitner det om at du ønsker å lære. Jeg anbefaler denne nettordboken. Der kan du slå opp det meste av ord og uttrykk, så får du vite hva de betyr. Takk Jeg har dysleksi, og har egentlig aldri fått hjelp med den, så har en del problemer med å vite hva div. ord jeg aldri har hørt om (ink. store ord) betyr for noe. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Glem evneveik Du kan jo øve på banan f.eks. eller kanskje du har dildo? Øving gjør mester Dessuten vil du aldri få den inn uten å greie å få den ut. Du kjenner jo fort om det funker eller ikke ^^ Det funker ikke å øve på noe annet enn en kuk :S Tar jeg eks. en banan blir jeg sulten og spiser den Dildo har jeg heller ikke, føler ikke at jeg trenger det heller siden typen er så flink å ta seg av behovene mine, så ville det vel kanskje vært litt dumt å kjøpe en dildo bare for å øve. Har selv sakt til typen at jeg er nybegynner, men han sa bare at jeg kunne øve på han, men så er jeg en veldig sjenert person også da. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Det kalles ikkje dysleksi, det kalles nordnorsk;) (førr faen;) ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg