Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Stort penishode, liten munn, tips til suging?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men hva om leppene setter seg fast rundt penishode?

Da klemmer du hardt på testiklene hans, slik at penis krymper!

Haha, stakkars da :/

Jeg regner med at jenta vil være i stand til å se an sine begrensninger når hun kommer i en situasjon der hun ikke er i stand til å håndtere utstyret. Sex er vel for de fleste en tentativ affære.

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Jeg regner med at jenta vil være i stand til å se an sine begrensninger når hun kommer i en situasjon der hun ikke er i stand til å håndtere utstyret. Sex er vel for de fleste en tentativ affære.

Hva mener du?

Det som står der.

Jeg mistenker at du ikke helt forstod begrepene jeg benyttet meg av, og det er jo for så vidt greit. Det jeg mente, var at jenta sannsynligvis vil skjønne at penishodet er for stort til at hun greier å ta den i munnen, og at den situasjonen som du beskrev ovenfor, ikke vil oppstå uansett.

Endret av Señor Bukkake
Lenke til kommentar

Hva mener du?

Det som står der.

er du sikker

Lenke til kommentar

Hva mener du?

Det som står der.

Jamen jeg forstår ikke.. :S

ja lol. lever den stakkars jenta tilbake nå..

Ehm.. Der er liksom jeg som er jenta og jeg er 17 :S

Lenke til kommentar

Hva mener du?

Det som står der.

Se det forrige innlegget mitt. Jeg redigerte det. Kanskje du skjønner hva jeg mente nå.

Lenke til kommentar

Hva mener du?

Det som står der.

ja lol. lever den stakkars jenta tilbake nå..

Ehm.. Der er liksom jeg som er jenta og jeg er 17 :S

åja. lol. trodde du var den som kidnappa den 4 år gamle jenta.. nvm

Lenke til kommentar

Hva mener du?

Det som står der.

Se det forrige innlegget mitt. Jeg redigerte det. Kanskje du skjønner hva jeg mente nå.

ok, takk ^^

Lenke til kommentar

Hva mener du?

Det som står der.

Jeg mistenker at du ikke helt forstod begrepene jeg benyttet meg av, og det er jo for så vidt greit. Det jeg mente, var at jenta sannsynligvis vil skjønne at penishodet er for stort til at hun greier å ta den i munnen, og at den situasjonen som du beskrev ovenfor, ikke vil oppstå uansett.

Det kan hende du har rett, men hvis jeg som har veldig liten munn skal prøve å suge typen min, er du helt sikker på at leppene mine ikke vil komme borti kanten til penishode slik at det på en måte stopper opp?

Lenke til kommentar
Skaff deg sånn sak som tannlegene putter i kjeften din for å få den til å gape maks. Ikke min skyld om du spyr da :p

Æsj, nu e du bare ekkel ;s har hadd sånn i kjeften en gang da æ sku bårr.. vil ikkje opplev det igjen med mindre æ skal til tannlægen igjen..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...