Sacho_chan Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hvis en gutt har stort penishode og jenta har liten munn, hvordan skal man da klare å suge? Noen som har tips/triks? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 du overvurderer nok størrelsen din et par hakk, suging er neppe noe problem Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 men hva om leppene setter seg fast rundt penishode? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 haha! Fantastisk! Tviler steerkt på at det skjer! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg regner med at jenta vil være i stand til å se an sine begrensninger når hun kommer i en situasjon der hun ikke er i stand til å håndtere utstyret. Sex er vel for de fleste en tentativ affære. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 men hva om leppene setter seg fast rundt penishode? Da klemmer du hardt på testiklene hans, slik at penis krymper! Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 men hva om leppene setter seg fast rundt penishode? Da klemmer du hardt på testiklene hans, slik at penis krymper! Haha, stakkars da :/ Jeg regner med at jenta vil være i stand til å se an sine begrensninger når hun kommer i en situasjon der hun ikke er i stand til å håndtere utstyret. Sex er vel for de fleste en tentativ affære. Hva mener du? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Jeg regner med at jenta vil være i stand til å se an sine begrensninger når hun kommer i en situasjon der hun ikke er i stand til å håndtere utstyret. Sex er vel for de fleste en tentativ affære. Hva mener du? Det som står der. Jeg mistenker at du ikke helt forstod begrepene jeg benyttet meg av, og det er jo for så vidt greit. Det jeg mente, var at jenta sannsynligvis vil skjønne at penishodet er for stort til at hun greier å ta den i munnen, og at den situasjonen som du beskrev ovenfor, ikke vil oppstå uansett. Endret 1. januar 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg regner med at jenta vil være i stand til å se an sine begrensninger når hun kommer i en situasjon der hun ikke er i stand til å håndtere utstyret. Sex er vel for de fleste en tentativ affære. Hva mener du? Det som står der. er du sikker Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg regner med at jenta vil være i stand til å se an sine begrensninger når hun kommer i en situasjon der hun ikke er i stand til å håndtere utstyret. Sex er vel for de fleste en tentativ affære. Hva mener du? Det som står der. Jamen jeg forstår ikke.. :S ja lol. lever den stakkars jenta tilbake nå.. Ehm.. Der er liksom jeg som er jenta og jeg er 17 :S Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg regner med at jenta vil være i stand til å se an sine begrensninger når hun kommer i en situasjon der hun ikke er i stand til å håndtere utstyret. Sex er vel for de fleste en tentativ affære. Hva mener du? Det som står der. Jamen jeg forstår ikke.. :S Se det forrige innlegget mitt. Jeg redigerte det. Kanskje du skjønner hva jeg mente nå. Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg regner med at jenta vil være i stand til å se an sine begrensninger når hun kommer i en situasjon der hun ikke er i stand til å håndtere utstyret. Sex er vel for de fleste en tentativ affære. Hva mener du? Det som står der. Jamen jeg forstår ikke.. :S ja lol. lever den stakkars jenta tilbake nå.. Ehm.. Der er liksom jeg som er jenta og jeg er 17 :S åja. lol. trodde du var den som kidnappa den 4 år gamle jenta.. nvm Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg regner med at jenta vil være i stand til å se an sine begrensninger når hun kommer i en situasjon der hun ikke er i stand til å håndtere utstyret. Sex er vel for de fleste en tentativ affære. Hva mener du? Det som står der. Jamen jeg forstår ikke.. :S Se det forrige innlegget mitt. Jeg redigerte det. Kanskje du skjønner hva jeg mente nå. ok, takk ^^ Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg regner med at jenta vil være i stand til å se an sine begrensninger når hun kommer i en situasjon der hun ikke er i stand til å håndtere utstyret. Sex er vel for de fleste en tentativ affære. Hva mener du? Det som står der. Jeg mistenker at du ikke helt forstod begrepene jeg benyttet meg av, og det er jo for så vidt greit. Det jeg mente, var at jenta sannsynligvis vil skjønne at penishodet er for stort til at hun greier å ta den i munnen, og at den situasjonen som du beskrev ovenfor, ikke vil oppstå uansett. Det kan hende du har rett, men hvis jeg som har veldig liten munn skal prøve å suge typen min, er du helt sikker på at leppene mine ikke vil komme borti kanten til penishode slik at det på en måte stopper opp? Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 hvis ikke det går ta den i rompa istede Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 hvis ikke det går ta den i rompa istede Men typen vil så gjærne at jeg skal suge han.. :/ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Spør du på eit forum for å finne ut kva du har i kjøleskapet og? 1: Prøv 1a: Var det vellykka? Oppdrag fullført. 1b: Var det mislykka? Ikkje prøv igjen. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Spør du på eit forum for å finne ut kva du har i kjøleskapet og? 1: Prøv 1a: Var det vellykka? Oppdrag fullført. 1b: Var det mislykka? Ikkje prøv igjen. Nei, æ e bare redd.. Derfor æ spør om noen har tips etc.. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Skaff deg sånn sak som tannlegene putter i kjeften din for å få den til å gape maks. Ikke min skyld om du spyr da Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Skaff deg sånn sak som tannlegene putter i kjeften din for å få den til å gape maks. Ikke min skyld om du spyr da Æsj, nu e du bare ekkel ;s har hadd sånn i kjeften en gang da æ sku bårr.. vil ikkje opplev det igjen med mindre æ skal til tannlægen igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg