Thatssomebaadnews Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Wow, takk! Googla i hele går for å finne men fant f.... ingenting! Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Da var diverse greier bestilt! kan røpe at det er Ikke angel eyes Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Døeh, mister Gregory House, hvorfor finner ikke jeg en worklog fra deg,eh? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 True story! iHouse har vel bil han også? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Den ligger bare langt bak siden jeg ikke har skrevet noe på en stund. Og standardvisning viser bare aktive fra siste 30 dager, så må endre på filter nederst på sida i valgt kategori for å komme lenger tilbake. For å gjøre det litt lettere, her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1142135 Har ikke fått lagt til det siste småtteriet jeg har gjort så langt, men det kan du se her: http://hyundai.norwegianforum.net/t18-hyundai-coupe-rd-16-fx Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Øyh! Jeg er sistemann som postet jo! Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Oppdateeer! Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Har bladd igjennom hele tråden min nu.. Mye rot å frem og tilbake.. Uorganisert! Det liker vi ikke, såå skal slette denne å lage ny hvor jeg har en ORDENTLIG worklog/showcase, step by step! Skal også prøve å få tatt nye bilder i løpet av dagen, men bilen er skitten som f#¤%& etter to uker med regn.. Å ser jeg ut vinduet er det nesten så jeg må bygge Noah's Ark. MEN skal se hva jeg får til! Håper dere blir å følge med på nye tråden min Kan oppdatere dere her når den nye er oppe å går:) Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Ny igjen...? Skal se hva jeg orker i dag. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Så mye rot i denne, liker å ha det organisert Forresten, "får se hva du gidder?" 'sup med den negative holdningen!? Endret 4. juni 2011 av Piniz Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) "Orker" og "gidder" er to forskjellige ord. Det har med å gjøre både været (strålende) og at jeg er ganske deppa for tida. Men jeg holder på nå i dette sekund. Dønn! Endret 4. juni 2011 av iHouse Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Oida Uten at vi skal gå så mye mer inn på det (med mindre du vil) så kan jeg bare si at jeg håper det ordner seg for deg Bra du fikk liv i den igjen, artig å følge med på andre sine worklogs ;-) Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Girl-problems (pluss noe mer)... Nei, vi trenger ikke å mer innpå det men det går over. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 ALT går over min venn! Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Da var ny tråd opprettet så denne kan slettes Håper flest mulig følger med på den nye! ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg