Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog/Showcase: '99 Hyundai Coupè [Update 31.03.11! Nye felger, soting og lakk!]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du har bursdag idag, så er det bare å gratulere fra min side! :)

Smooth med antatt levering på dagen du eventuelt får lappen, det blir saker! :) Men husk, ikke bli kjempeskuffa om du stryker, så ikke legg masse planer!

Opplevde nemlig det selv, og anbefales ikke!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hej duuudes!

Sorry, har vært veeeeeldiiig sløv med å oppdatere dere!

Har skjedd en del nytt ;)

- Vintedekkene på (Daa-aah!) VELDIG fornøyd med Hakkapelita 7, og felgene kledde bilen ;)

- Xenon i nær-, og fjernlys. Fornøyd!

- Ny spiller! Kenwood KIV700. VELDIG fornøyd!

Så fikk jeg nettop LED-pærer til tåkelys/sprederne.. Ikke fått montert dette enda :)

Bilder kommer I MORGEN, det lover jeg dere :D

Lenke til kommentar

Hej duuudes!

Sorry, har vært veeeeeldiiig sløv med å oppdatere dere!

Har skjedd en del nytt ;)

- Vintedekkene på (Daa-aah!) VELDIG fornøyd med Hakkapelita 7, og felgene kledde bilen ;)

- Xenon i nær-, og fjernlys. Fornøyd!

- Ny spiller! Kenwood KIV700. VELDIG fornøyd!

Så fikk jeg nettop LED-pærer til tåkelys/sprederne.. Ikke fått montert dette enda :)

Bilder kommer I MORGEN, det lover jeg dere :D

Tror du glemte bilder! :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Updaaaate! :)

Venter på time til lakkering av dørhåndtak, og bakfanger (Noen har skrapa borti :(), samt soting av ruter nå! ;)

Deretter skal jeg bestille powerfilter/åpent filter.. Ikke helt inne på dette, hva/hvor bør jeg bestille?

Å sist men ikke minst; bestilte felger og dekk igår! Røper ikke så mye, bare at de er i dimensjonen 205/40-R17 å blir (forhåpentligvis!) å kle bilen bra!

Klarte å knekke festet til lokket/midtarmlenet her om dagen :( Så det er løst og irriterende! :p Skal slire innom Clas/Biltema senere å se om jeg finner noen hengsler jeg kan skru fast å få det på stell igjen :D

Skal vaske bilen senere og se om jeg kan få tatt bilder, så kommer bildeupdate veeeldig snart :D

VET jeg har vært sløv med å oppdatere, å det forklarer kanskje grunnen til dårlig respons? :D

Skal hvertfall skjerpe meg, å håper på flere tilbakemeldinger og råd fra dere! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...