Bruno Mars Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Kjøp kun herfra! Bra erfaring. Også må du ha slike blanke blinklys. Det vil bli bra, og det skal jeg bestille neste gang. Philips Silver Vision eller Osram Diadem. Du finner de lett. Endret 1. november 2010 av iHouse Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Skal bestille fra bilkabel.com, så veldig greit og billig ut! Skal ha xenonkit, ikke xenonlook! Har faktisk slike blanke blinklys.. Kan laste opp bilde! Så myyeeee bedre ut.. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Dekkene ble sendt med Bring i går, beregnet ankomst 08.11! Altså på oppkjøringsdatoen min Nå er det ut å feire 18-års dagen min hvert øyeblikk! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Om du har bursdag idag, så er det bare å gratulere fra min side! Smooth med antatt levering på dagen du eventuelt får lappen, det blir saker! Men husk, ikke bli kjempeskuffa om du stryker, så ikke legg masse planer! Opplevde nemlig det selv, og anbefales ikke! Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Blir 18 idag, den 7:) Takk for det! Får håpe alt går i boks, men har en baad feeling angående oppkjøringa, å det har jeg alltid hatt.. Så har ingen forhåpninger, trur nemlig jeg blir å stryke.. Men får ta det som det kommer, står jeg ser jeg på det som en bonus! Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Da var lappen i boks! Men vinterdekkene kom ikke idag Men låner pappa sin bil til jeg får lagt om! 1 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Gratulerer! Da er det bare å kose seg! Kjør forsiktig da, er jo glatt sesong nå så! Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Hej duuudes! Sorry, har vært veeeeeldiiig sløv med å oppdatere dere! Har skjedd en del nytt - Vintedekkene på (Daa-aah!) VELDIG fornøyd med Hakkapelita 7, og felgene kledde bilen - Xenon i nær-, og fjernlys. Fornøyd! - Ny spiller! Kenwood KIV700. VELDIG fornøyd! Så fikk jeg nettop LED-pærer til tåkelys/sprederne.. Ikke fått montert dette enda Bilder kommer I MORGEN, det lover jeg dere Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hej duuudes! Sorry, har vært veeeeeldiiig sløv med å oppdatere dere! Har skjedd en del nytt - Vintedekkene på (Daa-aah!) VELDIG fornøyd med Hakkapelita 7, og felgene kledde bilen - Xenon i nær-, og fjernlys. Fornøyd! - Ny spiller! Kenwood KIV700. VELDIG fornøyd! Så fikk jeg nettop LED-pærer til tåkelys/sprederne.. Ikke fått montert dette enda Bilder kommer I MORGEN, det lover jeg dere Tror du glemte bilder! Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 Sorry duuudes! Skjedde noe uforutsett så har ikke vært hjemme før igår ;p Her kommer maaasse bilder! Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Har begynt å snuse litt på idèen om ny bil, så blir ikke gjort noe her fremover.. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hva slags!? Selv ønsker jeg meg GK'en (2002- ) litt. Det er jo egentlig fine biler med lite feil. Men ønsker meg egentlig en cab da... Eller...? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Så litt på en 2002 Audi A6 hos en lokal forhandler, men var gått 200k så ble fort litt uaktuelt Så skal vente til Mai/Juni, da har jeg ca 100 tusen i egenkapital, og kan lett ta lån på 100 tusen til å kjøpe A4, B7 karosseri Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Updaaaate! Venter på time til lakkering av dørhåndtak, og bakfanger (Noen har skrapa borti ), samt soting av ruter nå! Deretter skal jeg bestille powerfilter/åpent filter.. Ikke helt inne på dette, hva/hvor bør jeg bestille? Å sist men ikke minst; bestilte felger og dekk igår! Røper ikke så mye, bare at de er i dimensjonen 205/40-R17 å blir (forhåpentligvis!) å kle bilen bra! Klarte å knekke festet til lokket/midtarmlenet her om dagen Så det er løst og irriterende! Skal slire innom Clas/Biltema senere å se om jeg finner noen hengsler jeg kan skru fast å få det på stell igjen Skal vaske bilen senere og se om jeg kan få tatt bilder, så kommer bildeupdate veeeldig snart VET jeg har vært sløv med å oppdatere, å det forklarer kanskje grunnen til dårlig respons? Skal hvertfall skjerpe meg, å håper på flere tilbakemeldinger og råd fra dere! Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Der var dekk&felg sendt, å nye plastskilt bestilt! Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 Sommerfelg: Prøvemontering: Lite gummi: http://www.bilforumet.no/attachments/coupe-tiburon-tuscani/22193d1302724068-min-99-hyundai-coupe-208099_10150220972781131_566286130_8915025_352255_n.jpg Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Kan dessverre ikke si at jeg er VELDIG fan av de felgene, men det er nå meg. Er uansett mye bedre enn originale selvsagt. Join her da: http://hyundai.norwegianforum.net/ Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Bare en liten tilleggskommentar så jeg ikke blir misforstått her: Jeg mener ikke at det ble stygt med de felgene, bare at jeg syntes det finnes andre felger som passer bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg