Bruno Mars Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hele veien? Er jo ikke lov på sidevinduene eller front... :| Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Tror du burde sjekke første posten din.... du har blitt utsatt for det samme som meg, det samme vil ganske mange her inne erfare når de skal redigere innleggene sine etter oppgraderingen/nedgraderingen av forumet. Edit: ser ut til at de skal fikse det https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=9 Endret 20. februar 2010 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Er ikke lovlig nei, men stilig! Både faren min og søstra mi har kjørt med 35% helt frem i snart 2 år, og aldri blitt stoppa.. Satser på det samme jeg! Ser førsteposten nå.. Takk for at du sa ifra Rebel! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg kan garantere deg at det er et helvette å sote selv! Om du ikke har gjort det før, er det 99% sjanse for at du får bobler noen steder og ikke blir fornøyd. Det kan hende du er awesome og klarer det uten problemer, dog! Bruk ihvertfall såpe og vann når du skal prøve å feste de, du har ikke sjans til å unngå bobler uten dette... Om man velger en mild soting på sidevinduene, slik at det ikke er særlig synlig er det mindre sjanse for at du blir tatt.. Frontruta bør du derimot IKKE sote! Lykke tæl! Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Thanx for tips og råd AnaXyd! Har ikke store forhåpninger; Tror det kommer til og gå rakt åt skogen med sotinga! Men koster ikke mange kronene, såå tenker det er verdt ett forsøk! Såpe og vann på ruta før jeg legger på filmen, eller? Har ikke tenkt og ta frontruta, bare alle siderutene og bakruta! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Såpe og vann på ruta før du legger filmen ja! Da får du muligheten til å justere på filmen etter at du har lagt den, samt få vekk bobler og lignende. Anbefales å finne noe veldig mykt og veldig rett noe, for å stryke vekk boblene og gjøre det helt strøkent. F.eks et gummivater, om noe slikt finnes. Linjal og slikt funker sikkert det også, men da må du være forsiktig slik at du ikke ødelegger filmen med riper o.l. Det er verdt et forsøk ja! Litt moro om man faktisk får det til også! Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Har skjedd veldig lite nytt her i det siste.. Har ikke gidda gjort noe med bilen, da jeg faktisk vurderer å selge. Trenger/vil ha noe større.. Coupèen er jo veldig veldig liten, og jeg som er godt over 180 klarer bare ikke trives i den.. I tillegg er jeg mer fan av Tyske biler, såå tenker det blir litt nyere Audi av noe slag om ikke så alt for lenge.. Men vi får se! Stresser ikke, i og med at jeg ikke får lappen før i November, og bruker min far sin A6 til å øvelseskjøre! Hvor mye bør jeg legge bilen ut til salgs for? Har sett litt på "markedsprisen", men min har gått lite og vet ikke hvor mye det forandrer prisen? Legger ved et (dårlig) bilde av sånn soting jeg tenkte på; 35% all the way baby! Dette er forresten A6'en til far min Endret 9. mars 2010 av Piniz Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Tipper du får relativt lite igjen for at den har gått så lite. Men det er jo hva jeg tror. De fineste bilene der ute av RD1 (96-00) ligger på rundt 60 000,-. De har da gått +/- 100 000 km. Vil nesten tro det er rundt det du får. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 Har tenkt på rundt 50-60 ja.. Får se om jeg legger den ut snart, da Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hva tenker du å kjøpe istedenfor? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 Blir enten A4 eller A6.. Lyst på diesel, faktisk.. Får se! Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Allright, ganske kjedelig å bare la bilen stå uten og gjøre noe, såå.. Skal ta bilen på skola i morra (Går VG2 Kjøretøy), så skal jeg få unna litt ting jeg har planlagt i lengre tid.. ● Sote rutene hele veien. ● Lakkere speilhus og dørhåndtak da lakken er flakket av. ● Lydisolere og finne ut hva som høres ut som skal dette fra hverandre når jeg spiller musikk. ● GRUNDIG vask av bilen, både innvendig, utvendig og i motorrom. ● Xenon-kit x3. Ellers har jeg vurdert i det siste og heller bedre på det jeg ikke liker med bilen.. Har derfor vurdert å storhandle: ● Senk! Syntes bilen virker nesten høyere fremme enn bake slik som den er idag. Liker at det stuker litt, så vil ha den lavere fremme. Og når jeg først senker fremme, må jeg vel senke litt bake også! Har vurdert 40-30.. Hva tror dere om det? ● Nye dekk og felger; http://www.byttdekk.com/?page=129&tyre=13079&wheel=17621&carId=2561 På 185/55/15 piggdekk for 6400,- ● Ny frontfanger. Vet virkelig ikke hvordan, vet bare jeg ikke vil ha UFO-look. Hvis dette blir gjort, skal jeg ha litt mer anonyme spredere/kurvelys, àla VAG-Look. ● Fikse eksos for grommere lyd Meeen i første omgang blir det som er lista opp først fullført, så tar vi det deretter.. Førsteposten blir redigert og fiksa nå! Edit: PUH, der var førsteposten redigert! Endret 17. mars 2010 av Piniz Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Så hva skjer? Blir den solgt eller hva? Og tips til frontfanger (eventuelt sideskjørt og bakfanger); Carcept Basic. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Blir ikke solgt enda hvertfall! Har hatt påskeferie så ikke fått gjort noe stort,bortsett fra grundig vask og gått over pakninger o.l i motoren. Alt så bra ut Blir å gjøre litt kosmetisk på Onsdag, følg med! Carcept Basic så bra ut.. Ikke overdrevent, å det er slik vi liker det! Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Bilen ligger ute på autodb til salgs, fikk en henvendelse idag: hei . er du intr å bytte i Vectra b 96 mod?2.0 liter 16 v , km 129000,reg reima skifta på 122000, full styling men ikkje srøken i lakken, 18" crome felger med gode dekk, piggfri vinterdekk på alu, anlegg 2'12" Jbl subber, bilen er sort metallic, godkjendt senka,proff sota ruter og effanl., tøff bil som er billig i drift og å forsikre!bilder kan sendes om ønskelig Hva tror dere? Har bedt om bilder, å spurt om rust.. Frister egentlig litt, er ingen opel-fyr men syntes vectra b ser bra ut når dem er styla.. I tilleg er det jo helt grei motor, å ikke gått så allverdens.. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Tja, ville egentlig satsa på noe nyere personlig enn det du allerede har. Virka også litt urettferdig da dyreste vectra fra 96 på finn ligger til 40 000,-. Noe som hadde vært fett er Coupe GK (2002 +). Men du skal kanskje ikke ha noe dyrere. Det viktigste er at du liker den, og at den ikke har noe særlig rust. Endret 15. april 2010 av mx1000 Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Tenkter også det blir litt motsatt å gå ned i årsmodell. Bilen er ganske påkostet, og så fin ut på bilder. Mèn som du sier, ligger vectra listet litt lavt ja.. Veldig usikker men tror jeg sier nei! Takk forresten Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Ble ikke Opel på meg, men blir kanskje noe annet jeg ikke vil røpe enda! Skal oppdatere så snart jeg vet Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Hadde en litt større update fra i går og legge inn, men ble innlagt på sykehuset i natt på grunn av en stykk pungtert lunge, å ett lite sammarbeidsvillig hjerte.. Blir liggende her noen dager, men kommer sterkt tilbake med updaten når jeg er bra igjen! Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 What..? Hva har skjedd? Og om du har tid/ork, hva er den store updaten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg