AnaXyd Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Går an å hente strøm fra andre steder enn 12v utgangen! Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Jooda, men bryteren til å slå av og på/velge farge på lyset sitter PÅ sigarettpluggen.. ;p Så vet ikke helt hvordan jeg kan gjøre det da.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Aah, da kan du bare ta den ifrahverandre og mekke noe eget! F.eks et panel eller noe som du integrerer i interiøret, eller gjemmer et sted. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Sorry for at jeg har vært sløøv med bilder! Har vært ute og kjørt trailer så har ikke hatt tid til og oppdatert her.. Her kommer uansett litt bilder! Har ikke fått gjort noe, bortsett fra og fikse neon-opplegget. Mer info lenger ned Noen bilder av bilen i ekte nordnorsk idyll JA, den er skitten.. Ikke spør hvor jeg har vært og kjørt ;p Uten emblemer bak: Så et lite skrytebilde Og til slutt, ett lite bilde av innsiden slik den ser ut nå.. Strakk en kabel fra 12v uttaket til ett trippelstøpsel jeg kjøpte på mekk. Satt støpslet mellom setet og midtkonsollen. Ble skjult, men er fortsatt ikke fornøyd egentlig Så troor nok jeg blir og rive begge rørene ut nå.. Takk til alle som har stemt i pollen! Har som sagt ikke hatt tid til og gjøre noe med den i det siste.. Vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre videre.. Gidder ikke stresse så mye nå da det egentlig er store ting igjen som jeg hverken har råd, tid eller plass til.. Er jo og få bytta antenna, da.. Får se om jeg muligens gjør dette snart Og igjen spør jeg..: Noen som har tips til småting jeg kan gjøre med bilen? Når jeg sier småting, mener jeg ting som ikke koster skjooorta og er veldig, veldig mye arbeid! God helg, forresten!! *Friste de som må på jobb i morgen * Endret 14. januar 2010 av Piniz Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Angående småting - som jeg har nevnt før - nye skilter. Tror det var 3-400,- for de nyeste plastskiltene nå, men jeg har skrevet det i tråden min et sted. Btw; Det så bedre ut innvendig enn før med det siste bildet... Og er det forresten sommerdekk på? De felgene der er iallefall på mine sommerdekk. Endret 15. januar 2010 av mx1000 Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Skilter kommer, ja! Drar man ut til biltilsynet og henter ut nye skilter, eller? Tror det gjør seg veldig på min bil, da de stygge skiltene hvertfall er noe jeg legger merke til Enig i at det ble bedre, ja Men usikker på om det ble BRA. Masse kritikk på disse lysene, så veldig usikker! Står nok ikke på sommerdekk, nei.. Selv om det sikkert hadde vært bedre! Står 11 år gamle vinterdekk på bilen nå.. Kommer til og kjøpe nye vinterdekk + felger til sommeren.. Får lappen i November i år (enda lenge til! ), så prioriterer vinterdekk før sommerdekk. I løpet av neste vinter tenker jeg nye felger og dekk til sommersesongen kommer Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 På trafikkstasjonen drar du og bestiller nye skilter. Jeg hadde med meg den delen av vognkortet som ligger i bilen og førerkort. Og i løpet av et par dager så får de skiltene inn. Jeg fikk sms når de var kommet. Og når du henter de må du levere inn de gamle samtidig. Btw så la jeg det ene skiltet på innsiden av frontruta og det andre lå bare i bagasjerommet. Husk at du trenger skiltholder til nye (og at de må passe de nye plassskiltene). Skiltholdere kan du sikkert få gratis hos en hvilkensomhelst bilforhandler. Men det overasker meg virkelig at du ikke har lappen! Trodde du hadde den lissom... Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Okeii, takk for hjelpa Er vel ikke helt lovlig og ha skiltet inni bilen? Haha Skiltholder henter jeg hos en kjenning av meg som eier en bilsjappe, så det ordner seg ja! Du ble overraska? Haha! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Er vel ikke helt stuereint å legge skiltet i vinduet! Kjøp deg nye skiltholdere FØR du henter de nye skiltene du! Slike nye skikkelige skiltholdere får du helt sikkert gratis hos en forhandler! F.eks din nærmeste Hyundai forhandler. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Hørtes ikke så dumt ut og ha skiltholderne klare, nei.. Får se om man tar seg en tur utover til uka og bestiller:) Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Det er ikke at de ikke var klare som var problemet, men valgte aa montere de hjemme slik at jeg slapp og ta det paa parkeringsplassen pluss at jeg vaska der skiltene er foer jeg satte dem tilbake. Stuereint er det vel ikke, men tror ikke det hadde blitt noe big deal om jeg hadde blitt stoppet akkurat. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Nei tror heller ikke de hadde brydd seg såfremst man forklarer situasjonen, at man må hjem for og få på skiltene.. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Har endelig løst mysteriet mitt angående parklyspærer! Har prøvd frem og tilbake, før jeg i går fant ordentlige xenon-look parklys på en truckstop på tur til Finnsnes! Betalte faktisk bare 10,- for to pærer, og det ble ett utrolig stilig lys. Veldig hvitt med en liten blånyanse.. Bilder kan komme hvis ønskelig.. Ellers har det skjedd veldig lite.. Har litt problemer med bakruten, som faktisk holder på og gjøre meg sprø.. Når jeg hører på musikk, dirrer den noe så sinnsykt.. Tips til hva jeg kan gjøre med dette ? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Justere litt på bakluka så den står i spenn på de gummiknottene du kan skru inn/ut i stedet for at den hviler på låsen? Regner med at bilen din også har sånn side jeg ser det på det meste av biler..? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 mx, det er uaktuelt Skrur heller opp sånn at jeg ikke hører dirringa, men det er lite praktisk.. Men det er ikke selve bakluka, bare vinduet.. ;p Prøve og kile noe mellom ruta kanskje? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Den går ikke opp i liminga? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Mulig det.. Får undersøke nærmere en dag jeg har tid og plass.. Litt opptatt for tiden, og er for kaldt og stå i -13 og kuling og sjekke ;p Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Sliter veldig med anlegget nå! Får ikke liv i nooen spillere untatt den originale, og det irriterer meg såpass mye at jeg faktisk har lagt ut bilen til salgs! Kanskje noen av dere her vet hva jeg kan gjøre for og fikse..? Link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1204697 Dette har hvertfall prioritet #1 nå! Gidder ikke gjøre noe før jeg får fiksa dette.. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Da hadde jeg endelig lyd igjen! Deilig, har savna det! Hehe Har nå fått opp motivasjonen igjen, så har rydda og vaska bilen innvendig idag, og gjemt og ordna ledninger til både anlegg og neonlys bedre Neste stopp soting! Først skal jeg innom biltema og kjøpe og sote selv til uka; Blir ikke dette bra, lar jeg en kompis av meg som driver på med slikt få gjøre det! Skal ha "lys" soting, hele veien rundt. Tenker noe àla 35% kan bli bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg