Eirik Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Blir litt som med idrett. Du kan lese teori fram og tilbake hundre ganger, men til syvende å sist, så må du faktisk utøve for å bli god. Da mener jeg den beste måten å lære på er å se og gjøre, enten det er på bilder eller film Endret 10. januar 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 uansett hvor mange bøker en leser må en til syvende og sist ut og ta bilder for å bl i en best mulig fotograf. jeg har selv lest Boken om digital fotografering bind 1 & 2 og synes dette var lærerikt (men det kan vel ha sammenheng me at jeg kjøpe mitt første speilrefleks i sommer). igår bestilte jeg The Complete Guide to Digital Photography 4th ed. av Michael Freeman da jeg har lest mange lovord om den boken. hva med å oppdatere førsteposten med forslagene som har kommet inn? Lenke til kommentar
FMH Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Bryan Peterson : Understanding Exposurehttp://www.amazon.com/Understanding-Exposu...d/dp/0817463003 Veldig bra innføring i foto. Lett og forståelig språk. Har selv denne boka, og den kan absolutt anbefales. En kjempefin innføring i fotografering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå