sasund Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Hva er den beste crt skjermen? Prisen skal ikke overstige 3000 kroner... ViewSonic 19"" P90F P.Flat si/BI TCO99 til 2895.- er dette den beste eller finnes det noen bedre til den nevnte prisen... Noen som har noen annbefalinger eller erfaringer? Takker for alle svar... MVH Sasund Ps: Skjermen skal brukes til det meste... Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 samaung pleier å være overlegne på billige skjermer. Lenke til kommentar
Vyper Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg har en 19" Hundai Imagequest Q910 som jeg er meget fornøyd med. Helt flat skjerm og klart og fint bilde. Størrelsen på kassa er som en 17", meget kompakt. Koster vel rundt 2000 kroner. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Prøv å få en skjerm med mest mulig Hz. 100 hz er en veldig behagelig oppfriskning....85 hz som jeg hadde på min gamle skjerm fårusaket en del hodepine og trøtt tryne.....viktig faktor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå