karakas Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Har satt opp ett domene på Google Hosted Services eller hva de nå kaller det, men når jeg forsøker å abonnere på Jupiter Broadcasting (JB) sin kalender så går ikke dette. For å logge inn på min konto må jeg gå til gmail.domene.no. Jeg kan ikke logge inn på gmail.com med [email protected] noe som gjør at jeg ikke kan abonnere på JB sin kalender. Finnes det en veg rundt dette? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 En google apps konto er ikke det samme som en google konto. Du trenger en gmail/google global konto. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Men om jeg da oppretter en vanlig Google account med [email protected], hva skjer om jeg logger meg inn via gmail.com? Vil jeg få kalenderen fra gmail.domene.no? Kan gmail.com og gmail.domene.com kontoene spleises sammen? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 De kan ikke spleises nei, jeg er ikke sikker pa hva kalender for Jupiter broadcasting er, men kanskje det finnes en widget for google apps? har du url til kalenderen? Lenke til kommentar
karakas Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 http://www.jupiterbroadcasting.com/?page_id=86 Jeg fant ut at jeg kunne legge til RSS-feeden manuelt, men skulle gjerne hatt en enklere måte for andre på domenet. Skal jo bare være å trykke på "+Google Kalender"-knappen under kalenderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå