Aleks Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Min kortstokk har bedre "grafikk" enn din kortstokk. Men jeg har flere kortstokker så dermed kan flere bli med og vi får mer ammo. Endret 1. januar 2010 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Pø, min kortstokk har 8 kjerner og mer RAM enn din kortstokk noe som tilsvarer at jeg kan kjøre flere spill samtidig hvor du bare kjører på en singelkjernet kortstokk med alt for lite RAM. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Men jeg har bedre skills i å kaste kort enn deg som gjør at jeg kan ødelegge din fillekortstokk! Edit: 3000! Endret 1. januar 2010 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Fjorårets sang: http://www.youtube.com/watch?v=EyGisPgNbwo Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Sega Mega Drive er den beste konsollen! Pfff .... SMD har kun 16 bit, mens nintendo64 grøysjer den ned i gjørma med 4 ganger så mange. Slå den du Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Pøh, alle X360-maskiner dauer til slutt, PS3 har elendig spill-utvalg og med wii blir man bare sliten i armene, dessuten kan ikke FPS spilles uten mus. Jeg vedder også en tier på at jeg får siste ord i tråden, og dermed er det jeg sier sant. Tråd stenges, reaksjoner gjøres via PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg