Jariz Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hei! Lurte på hva det rimeligste alternativet for en 120 GB harddisk er? Er jo så klart ebay, men er redd for å bli bannet hvis jeg kjøper en uorginal hdd. Evt. noen her på forumet som har en de skal kvitte seg med? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) man blir ikke bannet for det. Hvis man bruker datel memory unit, blir den (minnet) utestengt men selvfølgelig ikke konsollen. De er også vanskelig å få tak på i butikk, ikke på lager i alle nettsjapper. Endret 1. januar 2010 av 530XD Lenke til kommentar
Jariz Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Så det som altså skjer, er at harddisken blir bannet? Vil den da bli ubrukelig? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Så det som altså skjer, er at harddisken blir bannet?Vil den da bli ubrukelig? harddisken blir ikke bannet! jeg nevnte kun en minnemodul fra datel som blir ubrukelig. (litt offtopic) Lenke til kommentar
Jariz Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 okei. Så det vil si at det ikke har noe å si om jeg har en orginal eller uorginal harddisk? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det stemmer... Har en 120gb hdd som skal selges jeg, 1000kr med transferkitt Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 http://www.dealextreme.com/search.dx/searc...x%20hard%20disk Veldig billig og funker problemfritt Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 cossiemk1 tar butikk-pris? Okei du... Jeg kjøpte min 120GB fra Dealextreme. Har funka som bare det i månedsvis. Lenke til kommentar
Jariz Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Takk for svar! Med mindre jeg får et supert tilbud, så blir det nok fra dealextreme. Dere som har bestilt der, hvordan er det med toll og slikt? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Er ingen tollavgift på elektronikkvarer, men du må betale 25% merverdiavgift ved innførsel av pakken om innholdet er verd mer enn 200,- Lenke til kommentar
Jariz Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Okei. Tusen takk for all hjelpen! Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Bare så du er obs på det, så kan det ta litt tid fra DX. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30827 250gb er jo også tilgjengelig, det er fort gjort å fylle opp den au Lenke til kommentar
Jariz Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Sånn ca. hvor lang tid tar det å få den dra DealExtreme? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Sånn ca. hvor lang tid tar det å få den dra DealExtreme? ca 14dager. noen ganger mindre, spørs om man har flaks. conteineren går når den er full Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå