kbdd Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hei :-) Jeg og et par venninner diskuterer kallenavn. Det er jo greit med Vic/Vicci når man heter Victoria, Karro når man heter Karoline osv.. Men hva med Kristin? Lenke til kommentar
kbdd Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Kikki? Ble jeg faktisk kalt før :-) Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Ok... Kris er jo mer eit guttenamn... Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Krissi ... men hvordan hører dette hjemme på humorforumet? Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Klikki kunne jo ver meir som om at du klikker for ingenting Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Og krissi er noko vi kaller kristoffer. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Ok... Kris er jo mer eit guttenamn... Har møtt fleire jenter med Kris som kallenavn. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hva med Miss Caps-lock? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Kikki? Klikki? Jeg lo Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Tør jeg spørre hvorfor i dundre ullsokker Kristin må ha et kallenavn? Kristin er et kort og greit navn fra før. Men hvis Kristin av en eller annen grunn trenger et kallenavn, hva med Krissa? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Krissa? Da ville jeg heller gått for hora, men Kristin er jo kort å enkelt uansett. Vanligvis hvis det er flere med samme navn så legger man bare til første bokstav i etternavnet. F.eks KristinP(ervo) Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Er Kristin en hamster? Kan du ikke bare kalle henne for muffe. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Kri. Endret 4. januar 2010 av Oppkast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå