Gå til innhold

Apple Ipod 15gb?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@kjello2

 

Jepp, det var derfor jeg valgte den.

Trengte egentlig ikke mere enn 10gb, men måtte uansett ha bæreveske til et sånt smykke, og fjernkontroll er et must, en docking stasjon er jo heller ikke så ille, for ikke å snakke om 5gb ekstra! :smile:

 

Det var bra det betydde dager, for jeg begynte å lure på om det var et engelsk uttrykk for uker! :smile:

 

Jeg betalte med kredittkort, da forhåndsbetaler man, hvis jeg ikke tar feil.

 

Jeg har blitt skikkelig apple "frelst" i løpet av en uke :lol:

Lenke til kommentar
@kjello2

 

Jepp, det var derfor jeg valgte den.

Trengte egentlig ikke mere enn 10gb, men måtte uansett ha bæreveske til et sånt smykke, og fjernkontroll er et must, en docking stasjon er jo heller ikke så ille, for ikke å snakke om 5gb ekstra!  :smile:  

 

Det var bra det betydde dager, for jeg begynte å lure på om det var et engelsk uttrykk for uker!  :smile:  

 

Jeg betalte med kredittkort, da forhåndsbetaler man, hvis jeg ikke tar feil.

 

Jeg har blitt skikkelig apple "frelst" i løpet av en uke  :lol:

 

ok... Skal ha meg en ipod i sommmer , 10gb. Du trenger ABSOLUTT ikke bedre enn den, uansett ka folk sier. Tror neppe folk liker 2000 forskellige sanger :p hadde holdt med en 5gb for meg men den selger de ikke lengre

Lenke til kommentar

@ cossie.

 

Med 10gb versjonen får du ikke med bæreveske til 350kr, ikke fjernkontroll til 350kr (et must!) og ikke docking cradle til 350kr som også er veldig nyttig siden ipod'en kan brukes som en ekstern harddisk.

Alt dette får du med 15gb versjonen, i tillegg til 5gb ekstra.

 

10gb versjonen vil koste 4050kr når du kjøper med dette utstyret, og alt det utstyret er et must når man kjøper ipod, så jeg vil fraråde deg å kjøpe 10gb versjonen med mindre du absolutt ikke kan bruke mer enn 3000kr.

Lenke til kommentar
...docking cradle til 350kr som også er veldig nyttig siden ipod'en kan brukes som en ekstern harddisk.

...

Det går fint ann å bruke iPoden som ekstern harddisk uten docking. Fordelen med dockingen er at den har linjeutgang og at det er et fint sted å ha iPoden. Fikk 15GB utgaven på fredag.

Lenke til kommentar
jeg bor i tananger og bestilte den 12 mai med gravering!!

fikk den paa doera 23 mai!!

har ingen ting negativt om den utenom en litt liten levetid!!!

 

Når man bestiller med gravering så sto det på apple, at de tok ca. 5 dager ekstra, så da håper jeg min kommer denne uken. (Bestilte uten gravering)

 

Forresten så slipper du å bruke mer enn et utropstegn, det holder og i de setningene dine så skulle det egentlig ikke være utropstegn heller...

Det gjelder også i signaturen din.

Moderatorene er ganske strenge på det.

 

Uansett, takk for svar!(!!!!!!!!)

:wink:

Lenke til kommentar

Har fundert litt på å kjøpe iPod jeg og. Men hvis man kjøper den nye 10gb'en, hvordan er det med utgangene på iPod'en, siden jeg ikke har FW kort. Har lest litt men har ikke funnet ut hvorvidt den støtter usb 2.0 uten "docking station". Noen som har et svar på dette?

Lenke til kommentar

I løpet av juni/juli kommer det ein kabel og ein software opdatering som gjør at du kan bruke den på usb 1/2. Men det er nesten like billig å bare kjøpe seg ein firewire kort. b.t.w. 15 gigen gir deg antakelig mest for pengane.

 

 

 

@ dennis88

Virker pakkesporingen hos deg?

eg før ikkje logga meg på. Kommer op med at dei ikkje kan finne ordren.

Lenke til kommentar
ok... Skal ha meg en ipod i sommmer , 10gb. Du trenger ABSOLUTT ikke bedre enn den, uansett ka folk sier. Tror neppe folk liker 2000 forskellige sanger hadde holdt med en 5gb for meg men den selger de ikke lengre

Jeg har Creative Jukebox 3 med 20 GB, og syns etterhvert det begynner å bli lite. Hele vitsen med en harddiskbasert spiller er jo å kunne ta med seg hele musikksamlingen sin på reise uten egen koffert til cd'er. Har nå 3500 sanger på spilleren, og jeg liker alle sammen. Og enda har jeg ikke konvertert alle cd'ene mine.

 

Men er det noen som har erfaringer med Creative Jukebox 3 kontra iPod?

Vurderer å bytte den ut med en iPod, men da går jeg i så fall for 30GB versjonen. Har iPod noen andre fordeler annet enn større disk? Vurder også Creative Zen med 60GB hd, det skulle jo holde en stund.

 

Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Kan få kjøpt en 20gb ipod (gamle versjonen) for 2000,-  

Er det en ok pris?

Har ikke 3700,- å legge ut for en bærbar spiller dessverre ;-)

Ja, hvis den er ny er det en MEGET god pris, hvis den er brukt er de også en god pris, men vær sikker på at den er i god stand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...