Kelzo Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hei, Jeg har allerede 175timer i helikopter, 105timer PIC. - CPL-H, IR-H (FAA) Ønsker å søke meg inn for videre utdanning gjennom forsvaret. Mangler Norsk faget for generell studiekompetanse. Må jeg gjennom alle fasene som de uten helikopter sertifikater, eller er det en alternativ vei for å bli pilot gjennom forsvaret? - Torstein Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Du vil vel ha litt fordeler på din søknad siden du har noen timer fra før Lenke til kommentar
Hans_Hölzel Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Du vil vel ha litt fordeler på din søknad siden du har noen timer fra før Akkurat det kan faktisk slå litt begge veier. Forsvaret vil nok i stor grad ha et ønske om å forme elevene sine, og det er det enklere å gjøre om man starter fra scratch. Lenke til kommentar
Kelzo Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Du må gjennom alt. Var det jeg trodde også. Mulig det er bedre bare og holde seg til sivil luftfart i det tilfelle da. Får se hva som kan skje. Lenke til kommentar
xWeeNx Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det kan nok slå litt begge veier, som "Hans" sier. Men ta heller en telefon og snakk med dem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå