Gå til innhold

Iphone 3GS Har et merkelig problem! HJELP

Anbefalte innlegg

Hei eg fikk telefonen til jul, og så i går så begynnte telefonen å gi denne merkelige beskjeden

"Dettte tilbehøret er ikke laget for Iphone, Lading støttes ikke av dette tilbehøret. Vill du slå på flymodus for å redusere lydforstyrelser? Du vill ikke kunne ringe eller motta anrop"

Valg Ja eller nei. Så velger eg jo nei selvfølgelig. Denne medldingen kommer i rykk og napp veldig iriterende,

Og så er det en ting til som har skjedd som er merkelig: Tastelyden er borte det er ikke lyd nå eg trykker på tastene lenger, og ja eg har prøvd alt sjekka at den er på, skrudd av og på tlf.

Og her kommer det som er enda rarere nå folk ringer til meg så er det lyd, nå eg hører på ipoden er det lyd, nå eg velger ringetoner er det lyd, god lyd. MEN nå eg skal spille et spill så er det ikke lyd i det helle tatt på det spilla!

Trenger hjelp fra noen smarte hoder her inne!

PS Nå virker ikke Homeknappen alltid heller! Eg fårstår ingen ting!

Endret av Xp3ri3nZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei eg fikk telefonen til jul, og så i går så begynnte telefonen å gi denne merkelige beskjeden

"Dettte tilbehøret er ikke laget for Iphone, Lading støttes ikke av dette tilbehøret. Vill du slå på flymodus for å redusere lydforstyrelser? Du vill ikke kunne ringe eller motta anrop"

Valg Ja eller nei. Så velger eg jo nei selvfølgelig. Denne medldingen kommer i rykk og napp veldig iriterende,

Og så er det en ting til som har skjedd som er merkelig: Tastelyden er borte det er ikke lyd nå eg trykker på tastene lenger, og ja eg har prøvd alt sjekka at den er på, skrudd av og på tlf.

Og her kommer det som er enda rarere nå folk ringer til meg så er det lyd, nå eg hører på ipoden er det lyd, nå eg velger ringetoner er det lyd, god lyd. MEN nå eg skal spille et spill så er det ikke lyd i det helle tatt på det spilla!

Gjenopprett iphonen din. fungerer ikke det tar du en telefon til de du kjøpte den av.

Lenke til kommentar

Gjenopprett iphonen din. fungerer ikke det tar du en telefon til de du kjøpte den av.

Gjorde det og så virket den resten av kvelden med lyd og ingen problemer med homeknappen, men da eg våknet i dag så virket den ikke lenger :( Ingen taste lyd , ingen lyd i spill , ingen lyd i ipodavspilleren. Men det er lyd på ringetoner hvis noen ringer. Men sms lyden er borte! Får reise inn og levere den inn!

Noen som vett hvor lang tid sånnt vill ta?

Lenke til kommentar

jeg fikk også iphone til jul, hadde samme problem...

dette var helt til jeg fant ut at iphone sin mute-knapp er en fysisk bryter utenpå telefonen... satte denne bryteren tilbake og alt fungerte igjen =)

tipset: blir altså å sjekke bryteren

Lenke til kommentar

Den knappen på siden har eg prøvd ja! Fryktelig iritterende problem! Hvorfor virker lyden når folk ringer til meg ringetoner, men sms og mail og lyd i spill er borte vekk, pluss lyden til ipoden video musikk er borte! FATTER 0? Høytaleren virker jo pga nå eg velger ringetoner så kommer det klar lyd ut av høytalleren! Hmmmmm

Lenke til kommentar

Den meldingen er typisk for dockinger laget til tidligere utgaver av iPhone/ipods

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...