Gå til innhold

IBM Aptiva drivere

Anbefalte innlegg

Jeg har en gammel IBM Aptiva ( maskin type: 2137, modell E74 ). Det er en elkjøp :roll: pc fra 1997. Den ble levert med win95. Jeg har mistet cd'en med drivere til lyd og skjermkort (begge integrert). Å finne drivere på nett er lettere sagt enn gjort, har prøvd både IBM og Acer (h/k) uten hell.

Vet noen om en link til disse driverene, eller vil noen med identisk maskin legge disse ut?

H/K er et Acer V58XA

3D Rage II onboard skjermkort

Aner ikke hva slags onboard lydkort det er

For øvrig så har maskinen en AMD K6-300MHz, og den kom med 64MB SDRAM, og en 24 eller 32x cdrom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ser HER så finner du ut hvilken type Aptiva du har enten ved å sjekke serienummer eller å laste ned et program som gjør sjekken for deg. Deretter skulle det være en smal sak å få tak i det du trenger av drivere på IBM sin hjemmeside.

Håper det hjalp.

:)

Lenke til kommentar

Ehm...

Jeg vet jo hvilken type maskin jeg har, skrev det jo i forrige innlegg, i tilfelle du ikke så det.

Jeg skrev også at jeg har vært på supportsidene til ibm og der ligger det bare ide/agp drivere, og der er ikke nevnt hverken skjermkort eller lydkortdriver, og det er disse jeg trenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...