Pantertante Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Heisann igjen, da spør jeg for siste gang, kan noen eller noen sette opp et oppsett for meg som vil dra WoW på fult Jeg trenger ikke skjerm høytalere, mus, musematte eller tastatur, bare et oppsett. Budskjettet ligger på 8-9000 kr Skal bygge selv. Svar så kjappest mulig Endret 2. januar 2010 av Pantertante Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Forslag til 6K. Dette oppsettet er satt opp klart for å utvide med et skjermkort til dersom det er behov. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 jeg ga jo deg helt geniale oppsett jo Lenke til kommentar
Pantertante Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 jeg ga jo deg helt geniale oppsett jo Jeg veit http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...9-17F489416217: den var det, men skjermkortet vart sletta eller komplett bare tok det bort så jeg la på det skjermkortet?. Hva synes du nå? og jaaa.. hvis det er et dårlig skjermkort så si meg heller hvilket skjermkort jeg burde legge på Budskjettet ligger på 8-9000 kr Lenke til kommentar
Pantertante Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 nei.... her var det stille lol.. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 HER er mitt forslag. Les i beskrivelse i linken om hvor du finner ram, en kompis har kjøpt dette oppsettet, han er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 nei.... her var det stille lol.. er vel ikke akkurat utfordrende å lage en maskin som kjører wow på max men... skaff deg et bra skjermkort og en del ram så klarer du deg fint. Lenke til kommentar
Pantertante Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg trenger bare et skjermkort så er alt bra. Burde jeg gå for 5850 som du sa? eller ? Lenke til kommentar
Pantertante Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Tror jeg har funnet det ut. http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...05-4EC2F6028A99 Passer alt sammen og er alt bra?. Det skal vel ta wow på max Lenke til kommentar
Pantertante Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Ser bra ut Wooohoo , Det er sikkert ikke den beste pcen i verden men den vil vel ta wow på fult. hahahahaha som jeg maser om det ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå