Gå til innhold

Sende penger til et kontonr. helt hemmelig måte.

dornoruler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
uten at banken får vite om det er heller vanskelig.

den mest hemmelige måten er vel å gå inn i banken med penger og si at de skal inn på kontoen.

det vil da være ganske umulig å spore tilbake til deg.

det har jeg prøvd. banken ber meg om kontonr. mitt.

Selv om du gjør det fysisk vil man jo kunne se på overvåkningskameraer etc, så det tryggeste er vel å få en tredjepart til å hente pengene, sette de inn på riktig konto og så knerte han.

det skal jeg prøve.

Eller kjøpe et spendongavekort for så å sette disse inn på en paypal konto og få paypal til å sette pengene inn på kontoen.

hva er spendongavekort?

Lenke til kommentar
uten at banken får vite om det er heller vanskelig.

den mest hemmelige måten er vel å gå inn i banken med penger og si at de skal inn på kontoen.

det vil da være ganske umulig å spore tilbake til deg.

det har jeg prøvd. banken ber meg om kontonr. mitt.

Selv om du gjør det fysisk vil man jo kunne se på overvåkningskameraer etc, så det tryggeste er vel å få en tredjepart til å hente pengene, sette de inn på riktig konto og så knerte han.

det skal jeg prøve.

Eller kjøpe et spendongavekort for så å sette disse inn på en paypal konto og få paypal til å sette pengene inn på kontoen.

hva er spendongavekort?

Spendon gavekort

Google is your friend!

Du kan da bare si at du ikke har en egen konto, regner med du sa at det ikke var din egen konto pengene skulle inn på?

Mener da bestemt at du skal kunne sette inn penger på en konto uten å ha en selv...

Correct me if i'm wrong

Lenke til kommentar

Javel.

Hvis du skal prøve denne måten:

Så må jeg si jeg ikke ønsker å hjelpe deg.. ;)

Og at det faktisk er straffbart å knerte noen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...