esc_cos Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 har lastete ned den siste oppdateringen fra xbox.com. fall 09 kom den ut. men tror ikke jg får brendt det ut skikkelig,for oppdateringen starter ikke slik som den skal når jeg starter opp xboxn. slik som det står en skal gjøre det der. hvordan gjør dere det?? takker Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hvorfor ikke putte inn en internet kabel banna? Lenke til kommentar
esc_cos Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 må ha live abb. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) må ha live abb. nei det må du ikke. du kan lage en silver konto som er gratis, du får tilogmed 1 mnd gratis gold hos microsoft til den fantastiske verdi av 20kr. (merk. når du lager på selve xboxen) Endret 1. januar 2010 av 530XD Lenke til kommentar
esc_cos Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 sier du det ja. hvordan går jeg frem for å få det? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Plugg i kabelen, naviger deg fram til Xbox Marketplace. Når du skal logge inn får du spørsmål om å opprette konto. Lenke til kommentar
esc_cos Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 har fått til dette nå,menhar ikke funnet noen steder jeg kan finne noe om oppdatering av den. noen som vet? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 har fått til dette nå,menhar ikke funnet noen steder jeg kan finne noe om oppdatering av den. noen som vet? den blir automatisk oppdatert når du er tilkoblet. og du må helst da ha en hdd eller en memory unit for å lagre updaten på. Lenke til kommentar
esc_cos Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 hAR den org minnepbrikken som satt i når den var ny. er 54mb igjen. det skulle vel holde. så oppdateringen skjer helt uten at jeg merker det? grunnen til at jeg prøver på dette er her er at jeg har problemer med at den starter oppp på nytt ved bytte av hdmi ingang på tven. da med 2 kabler ut av xboxen. er av denne hjemmemekksaken så en kan få optisk ut til forsterker.gjennom en org xbox komponet kabel. og uorg hdmikabel. og en oppdatering skulle vist løse dette problemet. har fått disse kabelen så da hadde jeg sluppet og kjøpt org xbox hdmi kabel med optisk ut Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Du får opp ein boks som informerer om at ein oppdatering er tilgjengeleg. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 For å kunne oppdatere Xboxen trenger du en harddisk eller et minnekort på minst 256MB... Muig du trenger 512MB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå