haaallo Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Er det ikke lenger mulig å laste ned demoen til Championship Manager 2010? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hva med å prøve Football Manager 2010 i stedet? Lenke til kommentar
haaallo Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg har lyst til og se hvordan CM er blitt nå, spilte bare det før i tida. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jepp, jeg og, men dagens FM er laget av de som orginalt lagde CM. Dagens CM er noe helt annet. I tillegg er FM sånn ca 4000 ganger så bra som CM. Hvis du likevel vil spille CM skal jeg ikke stoppe deg, det var bare et tips. Lenke til kommentar
haaallo Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg har sett litt av det CM har gitt ut nå, og det virker som de har forbedret seg, så jeg synes jeg i det minste skal gi demoen en sjanse. Men blir vel sannsynligvis FM som det var i fjor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå