h00v3r Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg har runna spillet med Niobi og Ghost og nå vet jeg ikke ossen man kommer til extra levelene. Hvordan kommer jeg til extra levelene? Svar så fort dere kan. Takk til alle som har svart :smile: Dere på Gamer ikke steng denne!!!!! Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Dere på Gamer ikke steng denne!!!!! Du vet godt hvorfor jeg stengte den forrige tråden du lagde, og denne var ikke spesielt bedre. Som jeg skrev er det utallige andre tråder om samme emnet. Dette innlegget er i tillegg postet i feil kategori. Dette er siste advarsel du får fra meg angående emnefelt og kategorivalg. Denne gangen er jeg snill og redigerer emnefeltet for deg, i stedenfor å stenge. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 Hvet du svaret på spørsmålet mitt? Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 er det noen der ute som vet noe, svar så fort dere kan Lenke til kommentar
TST Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Ikke bump tråder, les retningslinjene. Nå er jeg litt lei av å gi deg advarsler. Jeg sa at det var siste gang jeg gav advarsel til deg i en post lenger opp, likevel fortsetter du. Tråd stenges, og du har ikke mye mer å gå på nå fremover før du ender på utestengelseslisten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg