Torstein Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Denne tråden har fått en syk vri, igrunn. Jeg har gjennom hele tråden synes det har vært morsomt å lese om en allright fyr som kom med daglige oppdateringer om den ikke fullt så normale kjæresten sin, og hvordan han skulle løse denne dagens problemer. Men nå, wow, har det utviklet seg til graviditet. Dette er faktisk ganske sykt, og jeg unner deg ikke dette. Først en psyko kjerring, for så å skulle få barn - med SAMME kjerringen som du nettopp har slått opp med. I tillegg er ikke foreldrene dine på din side, engang. Håper du vinner i lotto i dag, så har du hvertfall noe å glede deg over! Det fortjener du Endret 9. januar 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ikke for å være noen buzz-kill her, men etter det jeg har lest i tråden så høres alt fictional ut, tror trådstarter finner på alt sammen. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Har vært borti samme type jente før, så tviler på at han kødder. Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Dette høres ut som I gode og onde dager. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ikke for å være noen buzz-kill her, men etter det jeg har lest i tråden så høres alt fictional ut, tror trådstarter finner på alt sammen. Gi meg et godt argument på HVORFOR jeg skal lyve og finne på dette her! Alt jeg har skreve her i tråden er sant. Og kan medele dere at vi var til legen i går og tok graviditetstest og skal ta en farskapstest også da hun får svar på mandag/tirsdag om blodprøven, om den er posetiv. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Kan også si at legen mente graviditetstest kjøpt på apotek er like sikker som den hun tok hos legen, så da rekner jeg med hun er gravid. Er den også posetiv da blir det farskapstest som nevnt over her. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg håper du krever å se papirene fra legen på både graviditetstest og farskapstest. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Gi meg et godt argument på HVORFOR jeg skal lyve og finne på dette her! Fordi trolling er moro? Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 thrice: Klart jeg krever og se alt av papirer og slikt! DNA: Trolling KAN være morro til tider men ikke i en såpass særiøs sak som dette her. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Dette høres ut som I gode og onde dager. Mangler bare aliens, kraftfelt, folk som dør men viser seg å ikke være så død likevel, osv. :!: Hvordan vil dette gå? Endret 9. januar 2010 av PantZman Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Har lest gjennom tråden, og føler med trådstarter, hvordan går det? Lenke til kommentar
celidog Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg leste bare første siden av tråden. Run, forest, run. Like never before! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Les resten også. Jeg lover deg, det er verdt det. Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Utenom sexen med en yngre jente, er du fornøyd? Og når hun er stille mens dere ser film. Kanskje. Edit: Leste litt mer av tråden, beklager jeg ikke leste mer enn første post. Så nå at det var selvmordstrusler og forskjellig - Beklager forsøket på å være morsom. Endret 11. januar 2010 av Raknes Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Utenom sexen med en yngre jente, er du fornøyd?Og når hun er stille mens dere ser film. Kanskje. Edit: Leste litt mer av tråden, beklager jeg ikke leste mer enn første post. Så nå at det var selvmordstrusler og forskjellig - Beklager forsøket på å være morsom. Det er helt i orden du! Har en liten update til dere. Hun er gravid og farskapstest skal vi ta i morgen. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 snakket nettopp med ex`n men i følge hun så sa legen at det ikke er lov og ta farskapstest før fødsel lenger? kan noen bekrefte om det er sant? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Ifølge Lommelegen har det vært forbudt siden 2004 - antageligvis for å forhindre at aborter skal tas kun på grunnlag av hvem faren er. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Undrende_* Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 snakket nettopp med ex`n men i følge hun så sa legen at det ikke er lov og ta farskapstest før fødsel lenger?kan noen bekrefte om det er sant? Kan ikke svare på dette med farskapstest, men jeg lurer på en ting: Var du ikke med henne inn til legen? Hvis ikke kan hun jo si hva som helst til deg, enten det er sant eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå