Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

dama mi "tar livet" av meg!

Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huff bra at noen føler med meg. Sa dette til min mor i sted men hun sa bare at det er min egen feil og at jeg kom ikke til og få hverken hennes støtte eller far sin støtte.

Går ikke an å si noe slikt til en sønn som nettopp har fått vite han skal bli far.

Jeg slutter ikke å forundre meg over andres foreldre på dette forumet.

Lenke til kommentar
Huff bra at noen føler med meg. Sa dette til min mor i sted men hun sa bare at det er min egen feil og at jeg kom ikke til og få hverken hennes støtte eller far sin støtte.

Jeg er helt sjokkert....herregud.

Men det er godt mulig hun bare sier dette sånn at du skal ikke ta det som en selvfølge at de stiller opp. Sikkert bare et "ta ansvar" type ting.

Ingen foreldre klarer å stå utenfor når de får se barnebarnet deres!

Lenke til kommentar

En slags sjokkreaksjon vil jeg tro. Men det hadde selvsagt vært mest korrekt å drøye det litt med å si noe som helst og si man trengte litt betenkningstid fordi man var opprørt eller noe i den retningen. Som andre har sagt; jeg tipper de mykner opp etterhvert.

Og jeg er enig med FlinkeFreddy og L4r5; en unge er uansett noe positivt som forandrer hele livet ditt, selv om det er dårlig taima og alt det der. Dessuten er det mange jenter som modnes mange hakk når de blir mødre.

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

ja satt faktisk og tenkte på det før jeg las her også. Altså farskapstest ;)

går den an og få sjekket før ungen kommer til verden? får har ikke lyst og knytte meg til noe som ikke er mitt.

Lenke til kommentar
ja satt faktisk og tenkte på det før jeg las her også. Altså farskapstest ;)

går den an og få sjekket før ungen kommer til verden? får har ikke lyst og knytte meg til noe som ikke er mitt.

Det er ikke ditt før du vet det. Jeg er bombe sikker på at det ikke er ditt. Alt for mistenkelig at en ustabil dame plutselig blir gravid når du slår opp og trusler om selvmord ikke hjelper.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gjest_gjest

Overtal henne til abort i bytte mot at dere blir sammen igjen? Kamufler det på en fin måte... Så får du heller holde ut med henne en stund. Hadde kanskje ikke vært så dum ide å få sendt henne til psykolog som kunne satt henne på noen lykkepiller eller noe?

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Hun skal begynne på noe "lykkepiller" nå og hun er henvist til psykolog. Hun skal prøve noen av typene jeg går på nå(jeg tar mot panikk angst), og dem har fungert bra får meg og legen skulle skrive ut samme typen til hun så får håpe dem funker på hun.

Og får vel ta en prat med hun i morgen om farskapstest og en graviditetstest hos legen.

Lenke til kommentar

Har lest hele greia nå og jeg veit ikke om jeg skal le eller gråte.

Dersom du ikke vil ha ungen, så få kjørt graviditetstest hos legen.

Om hun nekter, så prat med foreldra, si at du ikke er sikker og at du lurer på om det er noe hun har funnet på. Om hun er på tjukka, så si at du har brukt kondom og ikke har noe ønske om å bli far enda.

Jeg er ganske sikker på at foreldra er klar over at jenta ikke er i stand til å bli mor i den tilstanden hun er i nå, og om det er noen som kan legge press på henne så må det være dem.

Det virker på meg som om du har fremstått modent og voksent ovenfor foreldra, og at du tar dene praten med dem på forskudd viser at du faktisk bryr deg om jenta og da blir foreldra mye mer behjelpelig uansett hvordan situasjonen utvikler seg.

Bare sørg for å få gjort ting fortest mulig! Gi litt faen i hu kjerringa nå. Bare sørg for å sikkre din egen rygg.

Lenke til kommentar

Huff, stakkars unge. En 16-17 år gammel ustabil alenemor er ikke nødvendigvis det beste utgangspunktet når man kommer til verden. Vær sikker på at hun forstår hvor enormt mye et barn vil gjøre med livene deres, og hvor enormt mye ansvar hun påtar seg. Aborter er jo skapt for nettopp dette...

Lenke til kommentar

Er allerede nevnt, men virker på meg som om denne plutselige graviditeten var en slags backup-plan i tilfelle du forlot henne. Muligens litt improvisert. Hun virker jo relativt desperat, og klar til å gjøre det meste for å få deg tilbake. Kanskje vil hun bare ha deg i livet sitt nå foreløpig, og håper på at hun da får "forbedret" seg i dine øyne og at du etterhvert tar henne tilbake når du får sett det. Har dere unge sammen er du jo nødt til å se henne en gang iblant ihvertfall.

Ekstremt kinkig situasjon dette her, misunner deg den absolutt ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...