Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

dama mi "tar livet" av meg!

Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Hvis hun er virkelig psykisk ustabil kan du vel kjempe for at hun skal ta abort? Eller at hun har lurt deg og stukket hull i kondomen eller noe??

Gi henne et "Dagen etter" pille og si det er vitamin....

Fuck, dette var da en fæl situasjon å være i....du få vri på det hele og si du skal ta selvmord om hun beholder ungen....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja får vel spør hun om vi ikke kan dra en tur til legen får og være helt sikker!

huff jeg føler meg ikke klar til og bli pappa :(

Man sorry jeg føler med deg. Jeg har følgt med hele tråden, og du virker som en ålright dude, og nå dette.

Abort er jo alltid en mulighet. Hvis hun ikke vil, så bør du snakke med foreldrene hennes om det. Hun virker jo som hun er ikke klar til å bli mor hun heller.

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter
Hvis hun er virkelig psykisk ustabil kan du vel kjempe for at hun skal ta abort? Eller at hun har lurt deg og stukket hull i kondomen eller noe??

Fuck, dette var da en fæl situasjon å være i....du få vri på det hele og si du skal ta selvmord om hun beholder ungen....

Vi satt en stund og snakket om abort, og det var kansje et alternativ får hun, men hun måtte tenke litt over det. Får hun vet ikke helt om hun klarer det sier hun, men eg får prøve og pushe litt på hun.

Ja er en sur situasjon dette. Tror ikke det hjelper og vri på det og si jeg tar selvmord vist hun beholder ungen :p

Lenke til kommentar
du få vri på det hele og si du skal ta selvmord om hun beholder ungen....
Haha! Den der var egentlig jævlig stygg, men da hadde hu i det minste fått smake sin egen medisin.

Så jeg synes han bør si akkurat det.

Men ikke la det gå så langt at hu gjør det bare på grunn av det da. Bare sånn at hun går og føler på det et par dager. Så kan han si at det bare var for å la henne kjenne hvordan det føles å bli truet på den måten.

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter
Ja får vel spør hun om vi ikke kan dra en tur til legen får og være helt sikker!

huff jeg føler meg ikke klar til og bli pappa :(

Man sorry jeg føler med deg. Jeg har følgt med hele tråden, og du virker som en ålright dude, og nå dette.

Abort er jo alltid en mulighet. Hvis hun ikke vil, så bør du snakke med foreldrene hennes om det. Hun virker jo som hun er ikke klar til å bli mor hun heller.

Huff bra at noen føler med meg. Sa dette til min mor i sted men hun sa bare at det er min egen feil og at jeg kom ikke til og få hverken hennes støtte eller far sin støtte.

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter
du få vri på det hele og si du skal ta selvmord om hun beholder ungen....
Haha! Den der var egentlig jævlig stygg, men da hadde hu i det minste fått smake sin egen medisin.

Så jeg synes han bør si akkurat det.

Men ikke la det gå så langt at hu gjør det bare på grunn av det da. Bare sånn at hun går og føler på det et par dager. Så kan han si at det bare var for å la henne kjenne hvordan det føles å bli truet på den måten.

hmm tja kan da vel prøve :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Det funker ikke med angrepille med mindre det er 72 timer siden de hadde seg, og det tviler jeg sterkt på ettersom trådstarter ikke egentlig vil ha mer med henne å gjøre, (med mindre de har hatt angry/makeupsex :p)

Uansett så kan han ikke "tvinge" henne til å ta abort, og det med å true henne osv synes jeg rett og slett er idiotisk. Derimot kan TS prøve å sette seg ned og ta en prat med henne, og prøve å forklare henne at han ikke er klar for å bli far (det er heller ikke hun, så ustabil som hun tydeligvis er), og at det bare vil gjøre ting vanskelig for dem.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Du risikerer dog at det slår tilbake og hu beholder ungen på ren trass da. :p

Men for å være litt seriøs. Abort er nok det beste for begge parter. Ble selv ung far og det er mye man går glipp av. Men det er også mye fantastiks med det å bli far. Når ungen først er der så hadde du ikke bytta det bort for alt i verden. (Vel... Kanskje når du går våken for fjerde natta på rad med en unge som ikke vil slutte å gråte pga. kolikk så ønsker du det kanskje litt. :p )

Men ideelt så bør man vente til man et stykke ut i tjueårene eller noe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
[quote

Ikke gjør det. Jeg synes du har oppført deg greit mot henne, og oppført deg modent. Selv om hun kanskje fortjener å smake sin egen medisin, så er det unødvendig å lage enda mer hysteri og trøbbel. Du trenger i gjøre henne til et total nervevrak, hun sliter jo tydeligvis allerede.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest trådstarter
Du risikerer dog at det slår tilbake og hu beholder ungen på ren trass da. :p

Men for å være litt seriøs. Abort er nok det beste for begge parter. Ble selv ung far og det er mye man går glipp av. Men det er også mye fantastiks med det å bli far. Når ungen først er der så hadde du ikke bytta det bort for alt i verden. (Vel... Kanskje når du går våken for fjerde natta på rad med en unge som ikke vil slutte å gråte pga. kolikk så ønsker du det kanskje litt. :p )

Men ideelt så bør man vente til man et stykke ut i tjueårene eller noe.

hehe akkurat det at jeg er redd jeg går glipp av så mye, og jeg har så mye jeg fårtsatt vil ha unnagjort før jeg slår meg til ro og får familie og slikt. Er akkurat blitt lærling så vil først jobbe meg ferdig med lærlingtiden og alt dette der først :p

Lenke til kommentar
Du må nok gjøre klar til henne at å ha en unge vil ikke bety at dere blir sammen igjen. Jeg tror nok at hun ser/tenker på dette som en måte å holde fast i deg.

+1

Vær veldig klar på dette. Du må si du tar ditt ansvar, men det innebærer jo ikke automatisk at dere må bli sammen igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter
Du må nok gjøre klar til henne at å ha en unge vil ikke bety at dere blir sammen igjen. Jeg tror nok at hun ser/tenker på dette som en måte å holde fast i deg.

Det sa jeg til henne i sted, om at om hun beholder ungen så kommer vi ikke til og bli sammen igjen, men da sa hun ikke noe hun bare såg bort. Men får sette meg ned og meg en god prat med hun. Skal ta og ringe hun nå og høre om jeg ikke kan ta turen bort til hun nå og få prate litt.

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter
Vet foreldrene om det? Hva mener de i så fall?

Nei dei vet det ikke enda. Så hva dem mener det vet jeg desverre ikke :p

Lenke til kommentar

For det første: Grattis med barn! Den dagen du holder ungen i armene dine tipper jeg du faktisk blir glad!

For det andre: Jeg tipper hun lyver til deg! Først sier hun at "nei jøss jeg er gravid". Skal hun da ta en test og si "nei jeg bare kødda"?? Tror ikke det. Tror du kan vente med å bekymre deg til du er 100% sikker :)

For det tredje: Hvis hun for en gangs skyld ikke lyver, og du venter barn, tipper jeg foreldrene dine kommer på glid etterhvert.

For det fjerde: Du har gått yrkesfaglig, og har begynt som lærling? Det er bra! Du er vel ferdig som lærling innen ungen plumper ut, så den økonomiske biten er ikke så ille. Tenk om du hadde vært student! Tenk positivt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...