*F* Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Er det vert og være samme med ei som egentlig vil ha deg slott ned, sparket og banket opp av noen andre? Skeptisk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Du må glemme henne nå. Aldri i verden om det noen gang vil fungere igjen. Gjør som mange her har sagt, sperr nummeret hennes. Og siden du allerede har snakket med broren, kommer du vel ikke til å få bank heller. Lenke til kommentar
blabilobi Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hvilken type angst da? Sosial angst kan jo forklare hvorfor hun ikke vil være ute så mye. Lenke til kommentar
Gjest fortvilet18 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hvilken type angst da?Sosial angst kan jo forklare hvorfor hun ikke vil være ute så mye. Kan godt være at hun har sosial angst. Men hun er veldig mye med sine egne venner. Er bare overnfor mine venner hun er slik. Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Selv om hun har psykiske problemer bør du absolutt ikke ha dårlig samvittighet fordi du gjorde slutt på et forhold som sikkert ville skaffet deg psykiske problemer selv. Du er ikke skikket til å ordne opp i dype psykologiske problemer, om hun virkelig har problemer der bør en profesjonell ta seg av det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Dine venner er vel litt eldre enn henne. Hun føler seg sikkert utelatt når du er sammen med vennene dine. Lenke til kommentar
Gjest fortvilet18 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Dine venner er vel litt eldre enn henne. Hun føler seg sikkert utelatt når du er sammen med vennene dine. Jeg har venner som også er like gammel som hun. I min vennegjeng er ikke akkurat en alder noe og si. Her er det både gutter og jenter ned i 15-16 års alderen med i vennegjengen og videre oppover osv. Men kan hende hun føler seg litt mer utelatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Det er jo tydelig at hun har psykiske probelmer og dårlig selvtillitt, og da er det ikke rart at hun kanskje blir ukomfortabel med folk hun ikke kjenner. Lenke til kommentar
Gjest fortvilet18 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det er jo tydelig at hun har psykiske probelmer og dårlig selvtillitt, og da er det ikke rart at hun kanskje blir ukomfortabel med folk hun ikke kjenner. Det er da fårsovidt sant, men da hun begynner og klikke får at jeg er med venner da går grensa. Lenke til kommentar
Chacarron Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Absolutt. Ut ifra det du har skrevet hadde jeg blokkert nummeret hennes og gått videre. Jeg syns ikke du trenger å ha dårlig samvittighet fordi du ikke hjalp henne med de psykiske problemene hennes, du er da ikke tankeleser du heller. De psykiske lidelsene forklarer kanskje adferden hennes, men de forsvarer ikke hvordan hun har oppført seg overfor deg. Lenke til kommentar
Gjest fortvilet18 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Da har jeg svartelistet nummere hennes. Får satse på det er stilt en stund no fremover Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 send henne link til denne tråden =) kanskje hun lærer noe Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Da har jeg svartelistet nummere hennes. Får satse på det er stilt en stund no fremover Tar ikke lang tid før hun skjønner det og begynner å sende deg mail og meldinger på facebook istedenfor Endret 2. januar 2010 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
Duckyneedz Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Kjæresten min var også slik. Det gjorde meg så utrolig svimmel at han hele tiden skulle vite hvor jeg var, hvorfor og slikt. Jeg satte ham enkelt og greit på plass og sa ordentlig klart i fra. Etter jeg fikk sagt i fra har han aldri mast på meg igjen Kommer vell egentlig ann på hvor villig dem er til å lytte.... Lenke til kommentar
Gjest fortvilet18 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Da har jeg svartelistet nummere hennes. Får satse på det er stilt en stund no fremover Tar ikke lang tid før hun skjønner det og begynner å sende deg mail og meldinger på facebook istedenfor Ja du det har jeg merket nå du skjønner hun ikke at jeg har fått nok av hu??? Kan kopiere inn en e-post hun skrev til meg: Hei pus:-* jeg beklager at jeg har vært så dum! PLEAS ta meg tilbake!! Jeg gjør ALT får at du skal ta meg tilbake!! Jeg LOVER at jeg skal forandre meg! Jeg gjør ALT får at du skal ta meg tilbake! Jeg orker ikke og leve uten deg. Sitter her og har bare lyst og ta livet mitt. Klarer ikke dette mer. Jeg trenger deg og jeg VET at du trenger meg også! PLEAS svar meg på denne mailen eller ta av blokken på msn. Jeg trenger særiøst og prate med deg fort <3 Hva skal jeg gjøre nå da? Bare ignorere hun eller ta en prat med hun og se hva hun har mer på hjertet og si? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 ignore! vær sterk!. du kan ikke slå opp 2 ganger og ta henne tilbake, da har hun deg rundt fingern og hun vet det Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hva skal jeg gjøre nå da? Bare ignorere hun eller ta en prat med hun og se hva hun har mer på hjertet og si? Ignorer hun en stund fremover. Det ville jeg gjort i alle fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 send henne link til denne tråden =) kanskje hun lærer noe Tror ikke det hadde vært så veldig godt for den psykiske tilstanden hennes. Men er enig med at TS bør ignorere henne. Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) [...]Hva skal jeg gjøre nå da? Bare ignorere hun eller ta en prat med hun og se hva hun har mer på hjertet og si? Om du velger å prate med henne vil alt være fryd og gammen i 5 min., før hun så begynner å vri på alt du sier, og får nye og sterke raseriutbrudd. Derfor er det bedre om du bare ignorer henne, men videresend meldingen (siden hun nevner at hun vil ta livet sitt), til foreldre eller broren, eller ihvertfall til noen som kan ta affære. Hun vil forhåpentligvis få rast fra seg raskere, når du ikke sier henne imot, og når du ikke gir henne din oppmerksomhet. Endret 3. januar 2010 av greygenic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå