Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

dama mi "tar livet" av meg!

Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Denne jenta er i aller høyeste grad ekstremt usikker på seg selv, det virker som hun er nødt til å ha din fulle oppmerksomhet 24/7, bokstavlig talt, for å føle at du er interessert i henne. Høres ut som hun ikke eier selvtillit eller selvfølelse i det hele tatt, det som foregår med henne kan du aldri ordne opp i. Hun har psykiske problemer hun er nødt til å jobbe med selv, og ordne opp i. Det beste for dere begge to er om du slår opp, og mener det. Truslene angående selvmord bør du informere foreldrene hennes om, slik at de kan ta vare på henne, og helst skaffe henne hjelp. Det hun gjennomgår vil bare gå utover neste kjæreste, tror ikke hun er helt på punktet til å skaffe seg selv hjelp, eller har såpass innsikt at hun ser hva som skjer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest fortvilet18

jaja dette gikk ikke sånn mega bra.

Snakket såvidt med foreldrene før jeg snakket med henne og sa alt som hadde skjedd sist gang jeg slo opp med hun f fortalte hvorfor jeg gjor det og at jeg kansje kom til og gjøre det nå om hun ikke var villig til og høre på meg.

Og villig var hun heller ikke. Sa det til hun men da vart hun bare furten og sur og sa: Jeg skal ha deg får meg selv og ingen andre skal få ødelegge det sa hun. Prøvde og snakke hun til vett, men det hjalp ikke.

Så da sa jeg at jeg ikke klarer mer av dette forholde og at jeg gjør det slutt. Det endte med ett ballespark og foreldra måtte holde henne igjen da jeg skulle gå. Hun sa IGJEN at hun skulle ta selvmord, men jeg overså det og gikk min vei da hun sa det.

Nå skriver hun tusenvis av meldinger, men rekner med det roer seg vist jeg ikke svarer. Ba foreldrene passe godt på henne nå.

Lenke til kommentar
Du kan ikke forvente så mye annet av en 16-åring. Dere får gå fra hverandre, og heller bli sammen igjen om et par år (når hun har blitt moden). :)

+1

Noen folk lærer lett av feilene sine. Andre må lære "the hard way". Om noen måneder/år så innser hun sikkert at hun oppførte seg dumt.

Lenke til kommentar
Du kan ikke forvente så mye annet av en 16-åring. Dere får gå fra hverandre, og heller bli sammen igjen om et par år (når hun har blitt moden).

Nja. Alder er bare et tall, sies det. Jeg har vært sammen med 16åringer som har oppført seg som mer moden en du kan tenke deg og 20åringer som har oppført seg som de fortsatt skulle gått i barnehagen. Det er ingen automatikk i at lav alder er de samme som umodenhet ei heller omvendt. I dette tilfellet er således stereotypen tilstede.

Lenke til kommentar
Du kan ikke forvente så mye annet av en 16-åring. Dere får gå fra hverandre, og heller bli sammen igjen om et par år (når hun har blitt moden).

Nja. Alder er bare et tall, sies det. Jeg har vært sammen med 16åringer som har oppført seg som mer moden en du kan tenke deg og 20åringer som har oppført seg som de fortsatt skulle gått i barnehagen. Det er ingen automatikk i at lav alder er de samme som umodenhet ei heller omvendt. I dette tilfellet er således stereotypen tilstede.

Så klart. Vanligvis skal jo 20-åringer være mer modne enn 16-åringer, men det finnes alltid unntak. Noen blir tidligere moden enn andre, og det er relativt klart at denne jenta ikke er det. Mye kan skje på et par år, utvikler seg voldsomt og blir samtidig mer moden. Er selv på samme alder som denne jenta, og har flere kompiser som ofte klager over de minste ting.

Lenke til kommentar
Gjest fortvilet18

snakket med hun i tlf istad og blir nok og ringe telenor i morgen og høre om dem kan sperre nr hennes får innkommende samtaler.

hun har ringt og ringt helt siden jeg for derfra isted, og til slutt vart jeg så lei av det at jeg til slutt tok telefonen, og første hun sa: DU SKAL SÅ JÆVLI FÅ IGJEN FÅR DETTE DIN DRITTSEKK! DU TENKER KUN PÅ DEG SELV! og da sa nå jeg at det er hun som tenker på seg selv, da hun er slik som hun er nå.

Også sa hun at hu skulle sende broren sin og en kompis av broren får og banke meg opp .

Jeg tok da en samtale til broren hennes som han ikke viste noe om i det hele tatt og han sa at det var det siste han ville gjort.

Men så fortalte han meg noe om henne som hun aldri har fortalt meg om.

At hun har psykiske problemer(jeg anntok det da hun var slik som hun er), men syns hun kunne fortalt meg det istede får og høre det fra broren hennes.

Vi har tråssalt vært sammen siden juni engang. Hun sliter vist med angst og deprisjoner og tvangstanker osv.

av en eller annen grunn sitter jeg her med litt dårlig samvittighet nå får at jeg ikke har kunne vært noe til hjelp får henne. vet ikke hvorfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...