Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

dama mi "tar livet" av meg!

Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Tja, mulig jeg er litt "ond" av å si dette, men det er verdt å bli sammen igjen dersom hun tar abort, så kan du slå opp igjen seinere.....så er ungen ut av bilde ivertfall.

Ikke missforstå, å ha en unge er utrolig givende, men å få en på denne måten er ikke noe kult. Både for dere og ungen.

Jeg ville ivertfall ikke hatt sex med henne i denne "prøve tiden".

Det samme tenkte jeg. :)

Helt enig! Dette fordrer at du ikke har noen etiske skrupler vedrørende abort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Alfred_*

Ikke følg alle tipsene her og føl at det er rette du skal gjøre.. fks slå opp, eller ignorere henne da hun vil ha deg tilbake... vist du forsatt liker henne!!

Nå snakker du faktisk om måten henne oppfører seg til vanlig, er ikke bare å ta inn med en teskje...

Du trenger en laaaang ALVORSPRAT.. kanskje hun er uenig i om masinga, men da er du enig i om å gjøre det slutt.

Hun høres helt for jævlig å leve med.. men du må være sterk og gjøre det du vil, som henne og alle andre jenter er dem kontrollfreaks... Fiks forholdet er du ikke fornøyd da, gjør det du føles er best

Lenke til kommentar
Ikke følg alle tipsene her og føl at det er rette du skal gjøre.. fks slå opp, eller ignorere henne da hun vil ha deg tilbake... vist du forsatt liker henne!!

Nå snakker du faktisk om måten henne oppfører seg til vanlig, er ikke bare å ta inn med en teskje...

Du trenger en laaaang ALVORSPRAT.. kanskje hun er uenig i om masinga, men da er du enig i om å gjøre det slutt.

Hun høres helt for jævlig å leve med.. men du må være sterk og gjøre det du vil, som henne og alle andre jenter er dem kontrollfreaks... Fiks forholdet er du ikke fornøyd da, gjør det du føles er best

Sattan, LES emnet før du poster. Du har bommet total på hvordan situasjonen er nå.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_skeptisk_*

jeg har tenkt litt på om dette kan være et oppfinnsomt troll jeg også..

skrivemåten til denne "jenta" og TS er skremmende lik, både i setningsoppbygning og ordfeil. Da jeg regner med at om han er ekte, så hadde han Copy-Pasta mailene, noe det ser ut som han ikke har gjort da ordfeilene er ganske identiske.

MEN, om dette er sant så ønsker jeg deg lykke til, egentlig har du TO valg.

1. mase på henne til fram til at abbort er det riktige valget.

2. vente til det er tid for farskapstest, og velge hvilken retning du skal ta om barnet isåfall ER ditt.

så jeg sier det igjen.. LYKKE TIL ! =]

Lenke til kommentar
Gjest Gjesten_alfred

Sattan, LES emnet før du poster. Du har bommet total på hvordan situasjonen er nå.

Ser problemet har forverret seg etter hun har blitt gravid... ser det kan være et helvettes psycho problem om det ikke skjedde ved uhell.. Eller hvilket problemer prøver du å si jeg har bommet på?

Det jeg mener skrev jeg etter folk begynnte å si at, han skal ignorere henne etter hun ville ha han tilbake....

Men før hun ble gravid, så å ignorere henne er ikke et valg man skal ta fordi andre bråkmakere mener det.....

For du snakker om personligheten hennes, å tro alt skal ordne seg med engang tror du feil, trenger alvorsprat

du må bli ferdig med eller går hun rett i søppla om ikke blir enige!!

Kan du legge noen skyld i deg selv at hun er gravid?? Tviler andre gutter hjelper henne ved å bli gravid mot deg..

Du må finne ut om det er sjalusiproblem eller tenke tilbake, hmm var jeg med på dette?

Lenke til kommentar
jeg har tenkt litt på om dette kan være et oppfinnsomt troll jeg også..

skrivemåten til denne "jenta" og TS er skremmende lik, både i setningsoppbygning og ordfeil. Da jeg regner med at om han er ekte, så hadde han Copy-Pasta mailene, noe det ser ut som han ikke har gjort da ordfeilene er ganske identiske.

MEN, om dette er sant så ønsker jeg deg lykke til, egentlig har du TO valg.

1. mase på henne til fram til at abbort er det riktige valget.

2. vente til det er tid for farskapstest, og velge hvilken retning du skal ta om barnet isåfall ER ditt.

så jeg sier det igjen.. LYKKE TIL ! =]

Og hvor der det jenta skriver?

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Haha ja kan ta og gi ut en bok! Hehe neida. Har nett lest tråden selv, og kan med handa på hjertet si at dette har mint meg litt om en såpeserie selv. Men troll det er det så absolutt ikke! Skulle egentlig ønske alt var "troll" så noen kaller det, men det er det desverre ikke! Og foresten, så har vi blitt enige om abort begge to nå, så tror dette kommer til og årdne seg bra! :)

Men nå er det jobb så snakkes folkens!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...