Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

dama mi "tar livet" av meg!

Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilet18

Heisann. Har seg slik at dama mi går meg snart på nervene.

Jeg takler det ikke mer.

Hun maser og maser og maser hele tiden. Har sagt det til hun at jeg syns det er litt får mye får meg da hun absolutt skal tekste meg og ringe hele tiden, men det er ikke hjelpi.

Hun blir bare sur og sender enda mer meldinger. Fårstår hun ikke at jeg har et liv utenom henne også?

Også har jeg nett fått en jobb jeg har slitet lenger med og få, og nå vil hun at jeg skal slutte får at jeg skal få mer tid til henne. Og jeg sier det at jeg kommer ikke til og slutte, og at vi har nok tid sammen men da klikker hun i vinkel.

Også som jeg nevnte over her at hun ringer og sender meldinger, og vist jeg f.eks er opptatt og ikke svarer da fortsetter hun. Og i natt hadde hun prøvd og ringt meg 56 GANGER og 14 meldinger!!! Er det noe rart jeg blir gal?

Og vist det går en dag uten at jeg ikke har ringt/sendt hun melding da sender hun enten melding eller ringer og sier: Du liker meg ikke lenger du. Hadde du gjort det da hadde du tatt kontakt med meg. Også sier jeg: jamen DU må nå fårstå at jeg har dager jeg er opptatt på også og ikke kan drive og snakke med deg hele tiden.

Men neida da er helvette løst. Hun går meg snart på nervene rett og slett!!

Jeg er selv 18 år og hun er 16.

Og hun blir også sjalu om jeg er med kompiser eller venniner. Da sier hun f.eks: jaja du har vel rotet med andre jenter idag.

Og om hun er med meg da jeg er med kompiser/venniner, så eneste hun tenker på og spør om hele tiden er: kan vi ikke gå hjem snart selv om vi bare har vært med dem max en halvtimes tid.

Hva skal jeg gjøre? Er så fortvilet nå at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest fortvilet18

har prøvd og slått opp en gang, men da tok jeg henne tilbake grunnet hun truet med selvmord og da syns jeg synd på henne.

er hun eie syk eller hva jeg skal kalle det?

Lenke til kommentar

Sett deg ned og snakk skikkelig med henne.

Fortell henne eksakt hvordan du føler det, og hvordan du ønsker at det skal være.

Spør henne om hun kan se for seg hverdagen slik du beskriver den, om ikke må du kanskje inngå et kompromiss eller som de andre sier, kanskje dere må gå hver deres vei.

Slikt er aldri enkelt, men å snakke sammen er alfa omega uansett hva det gjelder.

Mange forstår ikke det, og ber deg bare kasta dama med en gang. Ikke gjør det. Du kjenner dama di best, og det er jo en grunn til at du er sammen med henne, er det ikke?

Lenke til kommentar

Asså, er det så jævlig som du forklarer her, så håper jeg egentlig du kan komme fram til svaret selv..

For sånn du forklarer det her er det akkurat som om du er "fengslet",

og det handler om å ha et privatliv, eller ihvertfall et venneliv ved siden av også..

Sorry for å si det her, men det er nok den mest ubehagelige løsningen som venter her..

sorry, men det skriker singel i det fjerne spør du meg... Sorry..

Ihvertfall om ikke ho forandrer seg..

Lenke til kommentar
Gjest fortvilet18

Kan også fortelle en historie som skjedde i høst, da jeg slo opp første gang.

Jeg og noen kompiser skulle til skien og hente bil, også lånte jeg arbeidsbilen til min far som er kun 3 seter får og dra henger, og da avtalte jeg med 2 kompiser om at dem skulle være med, også sa jeg det til hun og hun KLIKKET totalt i vinkler da jeg ikke hadde spørt om hun ville være med.

Hun klasket til meg i tryne og sa at vist hun ikke fikk være med da kom hun til og slå opp og da sa jeg: jeg skal gjøre det enkelt får deg. Jeg slår opp og kom deg til helvette vekk herfra!

og da vart hun pluttselig på styrtgråten men ba hun dra seg til helvette vekk i fra meg og jeg ville ikke se hun mer sa jeg da.

1 uke etterpå da begynnte hun og true med selvmord vist jeg ikke tok hun tilbake som nevnt ovenfår her.

Lenke til kommentar

Selvmordstrusler er bare metoden hun bruker for å få deg til å synes synd på henne. Om hun virkelig hadde vært "modig" nok til å ta selvmord så hadde hun ikke trua med det.

Om du ikke vil gjøre det slutt med henne så må du prøve å få henne til å være mer med vennene sine, vis hun at det går ann å ha det gøy med andre enn kjæresten.

Lenke til kommentar
Gjest fortvilet18

hun er ofte med vennene sine men da jeg skal være med mine venner da er det pluttselig galt.

jeg er redd det skriker sitt siste vers dette frorholdet. Jeg får prøve EN SISTE gang og prate med henne. Selv om jeg tror det hjelper meget lite men er vel hverdt et forsøk.

Samtidig har jeg ikke lyst og miste henne men om hun fortsetter slik da orker jeg ikke mer av henne.

Lenke til kommentar

Latterlig. Du må ha et helt forvridd syn på virkeligheten om du i det hele tatt vurderer å være sammen med henne et halvt sekund til. Hadde slått opp på tusendelet. Snipp snapp snute. Hva får man ut av å være i et forhold som minner om et eneveldig statsstyre hvor alt du gjør uansett blir galt.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Dette høres dessverre altfor velkjent ut. Dette er kvinnfolk på sitt desidert verste. Anbefaler å ta en avgjørelse om forholdet er verdt denne oppførselen, eller om man hadde vært bedre uten. Dette kan gå på helsa løs over tid og anbefales ikke. Vedkommende jente må vokse opp og slutte å være sjalu for den minste ting er hun ikke villig til dette, så vet jeg hva jeg vill gjort.

Lenke til kommentar
Gjest fortvilet18

Tusen takk får gode svar alle sammen :)

Sendte hun nettopp melding om hun var hjemme og det var hun, og om jeg kunne ta en tur bort og ta en prat med henne og det var greit.

Så nå skal jeg bort og prate litt med hun om hun er villig til og gjøre det litt på mer måte også enn bare hennes måte. Og forklare henne at jeg må også ha et liv utenom henne får vennene mine er det siste jeg vil miste.

Vist hun ikke vil gå med på noe av det jeg har og si da kommer jeg til og slå opp. Skal først ha meg en liten prat med foreldra som annbefaling over her.

Kommer tilbake med oppdatering da jeg kommer hjem :)

Takker får svar og ønsk meg lykke til :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...