Bjornar95 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hallo! Jeg sitter og ser på XBOX 360 og PS3 og aner ikke hvilken av dem jeg bør kjøpe! Jeg har sett mye på tilbakemeldinger om hver enkelt, men ingen av dem klarer å få meg til å velge.. Hva mener du? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Synes ikke du burde kjøpe spille konsoll i det hele tatt. Gjør noe fornuftig med tiden din. Syng i kor, samle inn penger til fattige eller noe annet givende. I værtfall ikke lær deg å bruke søkefunksjonen for å finne de 13523617633 andre trådene som er laget som heter nøyaktig det samme som din tråd. Og for all del ikke prøv å ta slike avgjørelser selv Les til øyet blir vått Endret 1. januar 2010 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Siden du ikke sier hva som er viktig for deg med tanke på spill eller andre muligheter er jeg like langt. Klin umulig å gi råd uten å vite noen som helst av dine spill eller multimediapreferanser. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Det finnes mer enn nok av info på akkurat dette, og denne tråden vil ikke tilføre noe som helst nytt. Les på linken som er gitt deg, der finner du alt du trenger å vite . PS: Det er favorittspillene dine som burde avgjøre. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg